| Forfatter |
|
Binna Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5
|
| Sendt: 22 Marts 2007 kl. 12:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kære Panel.
Jeg skal investere i en 42" plasmaskærm, men synes det er en jungle at blive klog på hvad som er godt og mindre godt.
Hvis man skal gå efter guldet, og ikke tænke så meget på prisen. HVAD SKAL MAN SÅ KØBE.?
Nogen som har forslag til noget som virkelig er kvalitet.? __________________ Mvh. Binna
|
| Til top |
|
| |
taz123456 Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 482
|
| Sendt: 22 Marts 2007 kl. 12:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvad er budgettet? Du kan få en panasonic pv60 i tapeconnection til 9500kr. Fremragende pris på et super plasma. Hvis du vil give lidt mere kan du få den nye model pv70 for 14.000kr. Den har også markant pænere design. Ellers er der selvfølgelig pioneer som du kan få fra 16000kr.
Det er umiddelbart de tre bedste plasmaskærme på markedet __________________ Mit grej: Musical Fidelity A5 integreret, DLS R55 mk2, Squeezebox(fremragende maskine), Oppo dvd, LG 42PC1R Plasma. Se mere på: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=75120&KW=ta z123456
|
| Til top |
|
| |
Binna Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Marts 2007 kl. 12:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Budgettet er max 17-18.000.
Så en Pioneer it is :-)
Tak til taz.... __________________ Mvh. Binna
|
| Til top |
|
| |
Nicolai18 Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 908
|
| Sendt: 22 Marts 2007 kl. 12:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Binna skrev:
|
Budgettet er max 17-18.000.
Så en Pioneer it is :-)
Tak til taz....
|
|
|
Fornuftigt valg her får du også det bedste plasma tv til menneske penge efter min mening. PV60'eren er en smule bedre til prisen men samlet set kan den IKKE følge med Pioneer'eren.
God fornøjelse med købet.
Jeg går selv med tanker om både PV60 PV70 og Pioneer 427XD.
Nicolai __________________ Mine Film
Min Biograf
|
| Til top |
|
| |
MortenB Forum Bruger

Tidl. TRX850
Bruger siden: 13 December 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 965
|
| Sendt: 22 Marts 2007 kl. 13:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg var inde ved Tapeconnection i går og hente et af de meget omtalte og roste Panasonic PV60, og jeg må sige, at det fuldt ud lever op til al den ros det får! Eneste anke er designet, som ikke er nær så frækt som Pioneers, men at betale 6-8K mere for et flottere design..arrrhhh... Ikke mig! Desuden virker Pioneers fjernbetjening umiddelbart temmelig rodet og uoverskueligt, hvorimod Panasonics er rimelig let at gå til. Jeg nåede da længere i opsætningen i aftes uden brug af manualen, end jeg havde regnet med
|
| Til top |
|
| |
taz123456 Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 482
|
| Sendt: 22 Marts 2007 kl. 14:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Binna: Jeg synes du lige skal tjecke billedet på pv70 og se om den ikke er bedre end pionner. Pv70 er jo helt ny og er lige kommet på markedet. Og designet er os flot __________________ Mit grej: Musical Fidelity A5 integreret, DLS R55 mk2, Squeezebox(fremragende maskine), Oppo dvd, LG 42PC1R Plasma. Se mere på: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=75120&KW=ta z123456
|
| Til top |
|
| |
petite_machine Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juli 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 74
|
| Sendt: 22 Marts 2007 kl. 15:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den hedder nu PX70, istedet for PV. Det betyder den er med både digital og analog tuner.
__________________ essential.dk
|
| Til top |
|
| |
BrAvO Forum Bruger

Bruger siden: 22 April 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 226
|
| Sendt: 22 Marts 2007 kl. 15:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har selv PV60.... og jeg er fuldt ud tilfreds med mit køb...
Meeeeeen, et Pioneer... det er sgu et "spitze" design!!!
Har hørt at opsætningen er besværlig, på pioneer, men ved ikke helt om det holder vand!
|
| Til top |
|
| |
Binna Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Marts 2007 kl. 15:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er jeg så bliver i tvivl igen :-)
Ud fra et net besøg er Panasonic så afgjort en konkurrent........ hhmmmmm
Jeg summer over det, og skal nok dele min erfaring når købet er gjort, hvis konen er enig henter jeg det lørdag. Heller nok til Panasonic lige nu og sparer de 2k...... __________________ Mvh. Binna
|
| Til top |
|
| |
Thomas L Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 61
|
| Sendt: 22 Marts 2007 kl. 15:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Opsætningen er slet ikke svær hvis man blot er lidt vant ved at rode med hifi og tv.
Der kan dog hentes en del ved at optimere farveblanding m.m. Der er en god tråd hos recorder.dk om pioneer 507 og 427.
Pioneermodellen er formidabel til at håndtere analogt signal, Kender ikke Panasonic når de er instillet rigtigt, men der er næsten ikke forskel på DVB-t og kabel tv på Pioneer. Kræver naturligvis et ok signal. Men selv halv sløje kanaler slipper det rigtig godt fra. Farver, dybde og naturlighed er i top.
Skal ikke afgøre om Px70 er bedre men 427 og 507 er p***e gode tv.
Thomas
|
| Til top |
|
| |
Binna Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Marts 2007 kl. 10:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pioneer skærmen er købt og hænger på vægen.
Kan ikke udtale mig om en evt. Panasonic, men jeg er SUPER tilfreds med mit køb.
Valgte Pioneer 427XA med analog til 16.000 kr. hos Tapeconnection og den er bare for lækker.
Både billed og lyd er perfekt og at indstille den var ikke på nogen måde svær, dog er manualen kun på engelsk.
Tak til alle for indput..... __________________ Mvh. Binna
|
| Til top |
|
| |