Hej igen.
Sidst jeg prøvede at få noget hjælp til et ny LCD skærm, så gik det lidt op i hat og briller, men blev da klogere, og så er det hele jo som det skal være.
Jeg søger et LCD tv, da billede røret i det gamle er smadret (det piver så man ikke kan holde ud at se mere end 5-10 min

)
Men ja, skal have et nyt LCD tv, i tommer havde jeg tænkt mig at det skal være mellem 32-40" alt efter hvad spec det har, jeg har dog nogen krav, det skal være Full HD Ready, da jeg skal bruge det til min PS3, som jeg køber når prisen er kommet lidt ned, skal også bruge den som normalt tv, her i starten bliver det desvære igennem et normalt Antenne stik, men kommer op på Kabel tv, lige så snart TDC tager sig sammen og får smidt det i min lejlighed.
Desuden skal jeg bruge det til min bærbar, dette er en Znote 6615WD fra Zepto, har desvære kun en VGA indgang, og har hørt af de fleste TV'er som har FULD HD READY ikke kan køre computeren i så høj en opløsning, dog ved jeg ikke særlig meget om dette emne. men jo bedre den håndtere min bærbar jo bedre, da jeg havde tænkt mig at tilslutte min bærbar, når jeg er hjemme, og ikke på arbjede/skole. Og så bruge trådløs mus og tastatur.
Sidst men ikke mindst må den gerne have en Digital Tv Tuner, dog ved jeg ikke meget om dette, men kan forstår på alle de "kloge" at man lige så godt kan købe et tv med dette indbygget, da man spare besvær med flere Tv Betjeninger.
Men får jeg overhovedet gav af min Digitale tv tuner via. TDC Kabel tv?
Men det hele i en lidt kortere format:
Minimum 2 HDMI indgang.
VGA indgang.
1080p (Full HD READY)
Digital TV TUNER.
32-40"
God Respons - klart billede. Samt god kontrast.
Pris, mellem 10 og 17 Tusind Kroner.
Kom med bud.
På forhånd tak, i denne LCD jungle.
Mvh