| Sendt: 28 Marts 2007 kl. 22:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vær hilset forumfolk
jeg har set at dette TV tidligere er blevet omtalt på forummet for et år siden - da lå det til en pris betydeligt over 10.000 - og for 1,5 år siden kostede det 19.000
Nu kan man få det for 7000 kr.
Jeg køber af princip aldrig helt ny teknologi, netop fordi man altid kan få sidste års top fede model til absolut ingenting i forhold til de nyeste versioner. Jeg er egentlig derfor ligeså optaget af designet og da er LG 42PM1MA virkelig langt foran de fleste iefter min mening.
Er der nogen grund til jeg ikke skulle købe det? Er der nogle der købte det for et halvt år siden da det var meget omtalt herinde som kan give nogle erfaringer.
Er der nogle mangler ved det som er så graverende at det ikke kan forsvares ikke at give 50% mere og fx købe et panasonic pv60 eller endnu bedre px60 (er der egentlig en stor mangel ikke at have en indbygget digital tuner - det synes at fungere udemærket med en ekstern og billedet er vel ikke voldsomt ringere).
Med andre ord. Er 7000 for LG 42PM1MA ikke et uforskammet godt tilbud hvis man kan leve med ikke at have det aller nyeste isenkram?
|