Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 16:59   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Fællesantenne og digitalt TV (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Lestat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 01 Januar 2004 kl. 22:07 | IP-adresse registreret  

Da jeg er ved at kigge på et nyt 32" TV i 10-15k klassen (TX-32PD30 står højt på listen) kigger jeg også lidt på en digital tuner men der er nogle huller i min viden omkring hvordan det fungerer. Jeg er klar over at man kan få kabel og en selector og så har man egenligt mulighed for digital TV. Men nu er det sådan at vores ejendom allerede har en fællesantenne pakke som man ikke kan fravælge, og jeg er egenligt ikke meget for at betale dobbelt for at få Kabel ind. Derfor spørger jeg: Er fællesantenne signalet altid digitalt? Og kan man blot købe en digital tuner (selector eller anden) og slutte den til for at få et rent signal? Eller skal der lidt mere til?

Håber jeg kan få nogle gode svar... :)

L.
Til top Vis Lestat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lestat Besøg Lestat's Websted

Lestat
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 Januar 2004 kl. 15:00 | IP-adresse registreret  

Ingen der har en ide om emnet? :(

L.

Til top Vis Lestat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lestat Besøg Lestat's Websted

HenJ
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: København
Sendt: 03 Januar 2004 kl. 17:28 | IP-adresse registreret  

Hej lestat

Ved ikke om dette hjælper, men i min boligforening har vi  en DIGITAL Modtager, som modtager MONO fordi min forening er for fettede til at betalefor et sterro signal (koster det dobbelte) men dit fjernsyn må ha' en mono/sterro indikator,...

Mvh

HenJ

Til top Vis HenJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HenJ Besøg HenJ's Websted

Martin N
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 April 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 03 Januar 2004 kl. 18:06 | IP-adresse registreret  

Hej big L først så kommer det an på om der bliver send digital tv i din antenne forening

Hvis det er TDC som lever til din forening  kan du sikkert godt få digi tv med en selector

Men spørg din forening det er nok det bedste råd jeg kan give
hvis du vil vide lidt mere om digital tv så har der været nogle tråde om det før og i dem finder du nok også nogle link til sider om teknikken osv

Til top Vis Martin N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Martin N

Lestat
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Januar 2004 kl. 12:22 | IP-adresse registreret  

Tak begge to. Jeg regner med at ringe til antenne foreningen i morgen og høre om der er mulighed for at modtage et digitalt signal via en digital tuner.

Jeg kunne naturligvis også bare få sat/kabel, men det er lidt ærgerligt at betale dobbelt når man allerede betaler for at få fællesantenne... ;)

L.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes