| Forfatter |
|
Leander Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 167
|
| Sendt: 06 Juni 2007 kl. 22:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Heej :D Jeg er komplet ny her på forummet. Men vil da lige høre om hvad i mener om Sony Cineza VPL HS50 projektor. Spørger fordi at mit 26" samsung er blevet for lille, og da en af min fars kollegaer har en til salg ca. 1,5 år gammel med ca. 1000 timer tilbage på pærren. Jeg kan få den til 7500. Vil i mene det er fornuftigt ? Har jo læst lidt om at LCD mister farven. Men er det ikk noget der kan skiftet ? Venlig Hilsen. Leander Undskyld jeg ikke skifter linier, min enter knap virker ik. Håber rigtig meget på svar :D
|
| Til top |
|
| |
Kvistgaard Forum Bruger


Bruger siden: 23 Januar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 27
|
| Sendt: 06 Juni 2007 kl. 23:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er for dyrt hvis du spørger mig. Jeg købte en HS50 for 6000,- med ca. 70 timer på pæren. Dejlig projektor iøvrigt, men kræver at du kan mærkelægge rummet hvis du vil have optimalt billede. Der er ingen screendoor effekt og sortniveauet er blandt de bedre blandt LCD projektorer.
__________________ /Kvistgaard
Pioneer PDP-LX5090H ||
Harman Kardon AVR 235 || Harman Kardon DVD 22 || AudioVector K1 Super || AudioVector K-X || AudioVector KC Super || AudioVector M Sub
|
| Til top |
|
| |
Ole_M Forum Bruger

Tidl. The Elite
Bruger siden: 18 Februar 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1084
|
| Sendt: 06 Juni 2007 kl. 23:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil nok mene 7500 er lige pebret nok for en HS50, ældre ungået model. Du kan få en HD70 til samme pris fra ny. Eller Z5 til næsten samme pris også...
|
| Til top |
|
| |
Leander Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 167
|
| Sendt: 07 Juni 2007 kl. 10:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
The Elite : Kan du linke til et sted hvor man kan få HD70 og Z5 til omkring samme pris.
Hvad er forskellen på HS50 og HD70, når jeg kikker på prisen fra ny, så er HS50'eren jo på 17000 kan den noget de andre ikke kan eller er det bare fordi det er en ældre model ??
Tak for svarene 
|
| Til top |
|
| |
Therac Forum Bruger


Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 158
|
| Sendt: 07 Juni 2007 kl. 10:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kan desuden få en ny Sony VPL-HS 60 for ca. 8.800 kr. Det er jo en nyere model, og pæren er helt "frisk". http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=179000Jeg stod selv med valget mellem en brugt HS-50 (900 timer på pæren) og en ny HS-60. Jeg valgte HS-60'eren og har ikke fortrudt. Der er jo også 2 års garanti med på den nye.
|
| Til top |
|
| |
Leander Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 167
|
| Sendt: 07 Juni 2007 kl. 10:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor stor er forskellen på 50 og 60 - Andet en kontrastforholdet ??
HS60 kan da ikke køre 1080p kan den ??
|
| Til top |
|
| |
Ole_M Forum Bruger

Tidl. The Elite
Bruger siden: 18 Februar 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1084
|
| Sendt: 07 Juni 2007 kl. 14:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
HD70 kan du jo købe i Hifiklubben til 8k. For nu at besvare dit spørgsmål så godt som muligt, ved jeg at du kan få Z5 til 14500k hos speakerscorner.dk. Men jeg har læst herinde at den erhverves i Tyskland for 9k hvs du er villig til at handle der. God jagt.
|
| Til top |
|
| |
Messi Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 27
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 22:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Z5 fås herhjemme til under 9K - så man behøver ikke smutte til tyskerland for det...
__________________ B&W 805s (stereo højttalere)
DENON PMA-2000AE (forstærker)
DENON DVD-3800BD (bluray / cd)
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 22:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor ?
|
| Til top |
|
| |
olef Forum Bruger


Bruger siden: 15 September 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 18
|
| Sendt: 22 August 2007 kl. 13:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |