| Forfatter |
|
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 09 Juni 2007 kl. 08:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Er der en måde at få bedre billede, på sit hybridnet, UDEN man skal betale TDCs mellem, eller fuldpakke, så man kan få glæde af en Selector?
Man kan købe en brugt Selector. Men hvad så med kortet til boksen???
|
| Til top |
|
| |
larl Forum Bruger


Bruger siden: 22 Oktober 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 912
|
| Sendt: 09 Juni 2007 kl. 11:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
rockforlife skrev:
| Man kan købe en brugt Selector. Men hvad så med kortet til boksen??? |
|
|
Hvis du bare vil have dine nuværende kanaler digitalt, så behøver du blot en Selector og et kort til kr. 199/år. Kortet kan købes hos TDC. Der er ingen krav om at du skal købe en Selector hos dem, så hvis du kan finde en brugt istedet så er det fint.
Se evt. Selector FAQ
/Lars __________________ recordere.dk - AV Nyheder, Anmeldelser og Debat
|
| Til top |
|
| |
larl Forum Bruger


Bruger siden: 22 Oktober 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 912
|
| Sendt: 09 Juni 2007 kl. 11:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
larl skrev:
| Hvis du bare vil have dine nuværende kanaler digitalt, så behøver du blot en Selector og et kort til kr. 199/år. |
|
|
Hov, overså lige det med mellem- og fuldpakke.
Selector kræver desværre at man minimum abonnerer på mellem-pakken.
Det skulle dog være muligt at modtage DR1, DR2 og TV2 digitalt - med en Selector og grundpakken.
/Lars __________________ recordere.dk - AV Nyheder, Anmeldelser og Debat
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 09 Juni 2007 kl. 11:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
larl skrev:
larl skrev:
| Hvis du bare vil have dine nuværende kanaler digitalt, så behøver du blot en Selector og et kort til kr. 199/år. |
|
|
Hov, overså lige det med mellem- og fuldpakke.
Selector kræver desværre at man minimum abonnerer på mellem-pakken.
Det skulle dog være muligt at modtage DR1, DR2 og TV2 digitalt - med en Selector og grundpakken.
/Lars
|
|
|
Tak for dit svar!
Altså. Det er KUN TDCs Selector jeg kan bruge, og være sikker på at få et bedre signal?
|
| Til top |
|
| |
larl Forum Bruger


Bruger siden: 22 Oktober 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 912
|
| Sendt: 09 Juni 2007 kl. 13:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
rockforlife skrev:
| Det er KUN TDCs Selector jeg kan bruge, og være sikker på at få et bedre signal? |
|
|
For at modtage selve kanalerne kan enhver DVB-C modtager med Viaccess dekodning (til TDC abonnementskortet) bruges.
Men da en Selector Sagem 60 almindeligvis er både god og billig, og giver adgang til flere funktioner end en almindelig DVB-C modtager (som f.eks. en TV-guide og bestilling af film) så tror jeg ikke der er mange som vælger alternative løsninger. Af samme grund skal man lede godt efter alternativerne herhjemme, og evt. selv importere en modtager fra Tyskland eller Sverige.
Angående kvaliteten, så vil du blive positivt overrasket.
/Lars __________________ recordere.dk - AV Nyheder, Anmeldelser og Debat
|
| Til top |
|
| |
micma18 Branchemedlem

HM Elektronik
Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2120
|
| Sendt: 09 Juni 2007 kl. 13:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
rockforlife skrev:
|
Hej.
Er der en måde at få bedre billede, på sit hybridnet, UDEN man skal betale TDCs mellem, eller fuldpakke, så man kan få glæde af en Selector?
Man kan købe en brugt Selector. Men hvad så med kortet til boksen???
|
|
|
Nu er det jo alm. at hvis man for leveret TDC kabeltv, så sætter de bare et filter på din ledning, hvis du ikke køber fuld pakken... Så det vil jo nok være at foretrække under alle omstændigheder at købe fuldpakken, og så kobler de jo filteret helt af!
Men sådan et filter kan jo sagtens forringe signalet, langt ind i det område du sådanset betaler for at få Så uden tvivl bliver det bedst over hele linien med en fuldpakke!
Evt. hvis du køber en godt ant. forstærker, så kan du faktisk godt se betalingskanalerne, selvom du kun har den lille pakke.
|
| Til top |
|
| |