| Sendt: 10 Juni 2007 kl. 10:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle sammen.
Jeg skal ud og investere i en projektor. Jeg har efterhånden fået læst mig til at det er en Panasonic PT-AX100 man skal købe.
Her er mit spørgsmål.
Når jeg søger på den i Tyskland (for at finde den så billigt som muligt), kommer der 2 frem.
Panasonic PT-AX100 og Panasonic PT-AX100 E.
Er der forskel på disse to projektore, eller er det rent faktisk den samme? Jeg har kigget mig lidt rundt, og kan ikke finde et svar. Jeg håber
nogen af jer ved det.
Hvis der forresten er kommet en bedre projektor i samme pris-leje, må i endelig sige til. Jeg har ingen erfaringer med projektore selv, så jeg har
bare selv sidder og kigget mig lidt frem.
Med venlig hilsen
Niels Kristian
|