Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 21:40   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Hurtigt spg. ang. pana PT-AX100 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
nkbitsch
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 18 Februar 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 20
Sendt: 10 Juni 2007 kl. 10:36 | IP-adresse registreret  

Hej alle sammen.

Jeg skal ud og investere i en projektor. Jeg har efterhånden fået læst mig til at det er en Panasonic PT-AX100 man skal købe.

Her er mit spørgsmål.

Når jeg søger på den i Tyskland (for at finde den så billigt som muligt), kommer der 2 frem.

Panasonic PT-AX100 og Panasonic PT-AX100 E.

Er der forskel på disse to projektore, eller er det rent faktisk den samme? Jeg har kigget mig lidt rundt, og kan ikke finde et svar. Jeg håber
nogen af jer ved det.

Hvis der forresten er kommet en bedre projektor i samme pris-leje, må i endelig sige til. Jeg har ingen erfaringer med projektore selv, så jeg har
bare selv sidder og kigget mig lidt frem.

Med venlig hilsen

Niels Kristian
Til top Vis nkbitsch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nkbitsch
 
RogueAgent
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2359
Sendt: 10 Juni 2007 kl. 11:16 | IP-adresse registreret  

Det er den samme projektor. Modellen hedder PT-AX100, i europa føjer man så et E til og i USA er der et U på. Det ene sted du har set har vel bare ikke skrevet E'et med i modelbetegnelsen.

Hvad forskellen så helt præcist er mellem E og U modellen skal jeg ikke kunne sige, men det er formentlig primært proforma for at kunne holde bedre styr på distributionskanaler, toldbarrierer og den slags..

Til top Vis RogueAgent's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RogueAgent
 
nkbitsch
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 18 Februar 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 20
Sendt: 10 Juni 2007 kl. 12:01 | IP-adresse registreret  

Det lyder som et meget fornuftigt svar. Mange tak for det!

Er PT-AX100 det rigtige valg? Jeg har læst en del indlæg fra 2006, hvor folk varmt anbefaler den, men er det kommet noget nyt og bedre i samme
prisklasse?

På forhånd tak
Til top Vis nkbitsch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nkbitsch
 
mangler_viden
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 August 2005
Status: Offline
Indlæg: 38
Sendt: 11 Juni 2007 kl. 23:21 | IP-adresse registreret  

Jeg har netop købt den fra tyskland og er utrolig glad for den. I dens "lyst stue" mode kan jeg sagtens bruges den tidligt på en sommer aften, også selvom jeg slet ikke kan mørkelægge. Det kunne min gamle projektor slet ikke. Den støjer også minimalt. Klart en anbefaling.

Til top Vis mangler_viden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mangler_viden
 
nkbitsch
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 18 Februar 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 20
Sendt: 11 Juni 2007 kl. 23:35 | IP-adresse registreret  

Hej Mangler_viden.

Må jeg spørge dig hvilken side du har bestilit den fra?
Til top Vis nkbitsch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nkbitsch
 
mangler_viden
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 August 2005
Status: Offline
Indlæg: 38
Sendt: 12 Juni 2007 kl. 19:12 | IP-adresse registreret  

Til top Vis mangler_viden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mangler_viden
 
moore
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 April 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 18
Sendt: 13 Juni 2007 kl. 22:16 | IP-adresse registreret  

Hej nkbitsch

Computercity har den på tilbud til 8999 kr

Til top Vis moore's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af moore
 
bphhm
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Marts 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 309
Sendt: 18 Juni 2007 kl. 23:08 | IP-adresse registreret  

Har selv kornet på en PT-AX100.

Til jer der har erfaring med denne hvordan er skarpheden?

Dette er jo en svaghed når den har smoothscreen.



__________________
/Hans
Til top Vis bphhm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bphhm
 
Frankyy
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 27 Februar 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 29
Sendt: 19 Juni 2007 kl. 08:12 | IP-adresse registreret  

Den står lige så skarpt som dem der ikke har smoothscreen.

 

Til top Vis Frankyy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frankyy
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes