| Sendt: 11 Juni 2007 kl. 18:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle sammen.
Jeg står i den situation, at jeg er ved at lave lidt hjemmebiograf i min stue.
Jeg har tænkt mig at købe en PT-AX100, da jeg har læst at den skulle være rigtig god.
Jeg har også tænkt mig at bruge min væg som lærred, og her kommer spørgsmålet:
Er der stor forskel på det dyre Screen Goo og vogel MPW, og så på almindelig god vægmaling?
I så fald, at der ikke er den store forskel, kan i så give mig et råd til hvilket normal vægmaling man skal købe?
Med venlig hilsen
Niels Kristian
|