Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. juni 2026 | 00:25   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: 50" Samsung plasma fra polen - Billigt? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
white
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Maj 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Sendt: 19 Juni 2007 kl. 00:06 | IP-adresse registreret  

Hey...

Jeg har fundet dette plasma tv på en polsk hjemmeside.

http://www.hoopla.pl/product_info.php/cid/68_347/pid/13887/R TV/Telewizory_Plazmowe/Samsung_PS-50Q7H/

Det koster ca 12800 kr, ved ikke lige med porto?

Er det ikke et fint nok tv i den størrelse til prisen? Klart det fedeste 50" jeg har fundet til den pris!

Jeg tror at jeg køber det, men er der nogen kommentare på falderæbet?

Vh White

Til top Vis white's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af white

Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 19 Juni 2007 kl. 00:12 | IP-adresse registreret  

...Ikke andet end et "Held & Lykke"

Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo

white
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Juni 2007 kl. 00:14 | IP-adresse registreret  

Hvordan skal det svar tolkes?

notional
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 19 Juni 2007 kl. 00:18 | IP-adresse registreret  

Det er polen... du ender sikkert med at få et 15" lcd tv stjålet fra 1999 smadret i posten...

Hvis du absolut vil ha et billigt tv, så vælg nogen af de tyske eller engelske forhandlere. Der er det også muligt at få ordnet tingene, hvis noget går galt. Det bliver du nok gladere for i længden end dit polske Zarmzung tv.

Til top Vis notional's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af notional

krabbe74
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 August 2005
Sendt: 19 Juni 2007 kl. 00:19 | IP-adresse registreret  

hvis du kan leve med den begrænsede garanti når det er købt uden for nordiske lande så ok...
Man kan altid få banken til at tilbageføre pengene hvis det er betalt med visa og man ikke har modtaget varen
Til top Vis krabbe74's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af krabbe74

henrik j
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2004
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 19 Juni 2007 kl. 07:57 | IP-adresse registreret  

Hmmmm.....   Nogle vil snydes,og vil sikkert også blive det.

Personligt er jeg træt af de evindelige diskusioner om hvor man kan købe dit ,og dat billigst.Støt dog op om de danske forhandlere,som kan demonstrere varerne for os,og MÅSKE på sigt så har mulighed for at sænke priserne,lidt

Tommy21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2004
Sendt: 19 Juni 2007 kl. 10:19 | IP-adresse registreret  

for 1100kr mere kan du altså få et panasonic th50pv71 i tyskland.

http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp?produk t=442803

Parasound C1 Processor
Oppo Bdp-95

Ps3, xbox 360, Wii, PsP
Til top Vis Tommy21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tommy21

Landsbytosse
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Oktober 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 19 Juni 2007 kl. 16:27 | IP-adresse registreret  

ja eller C96 modellen fra samsung til 15k i danmark
Til top Vis Landsbytosse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Landsbytosse

white
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Juni 2007 kl. 17:26 | IP-adresse registreret  

ja har også kigget i tyskland... måske polen ikke er det smarteste valg mht til garanti osv.. men nu er det altså ikke noget u-land vi taler om.

og støtte danske forhandlere? jeg skal bare ha mit et billigt tv, og da jeg er forbruger har jeg stadig ret til at handle hvor jeg finder det mest fornuftigt. danske forhandlere tjener som regel for meget efter min mening.

har også kigget på det samme i tyskland men nu ser vi..

tak til dem der kommer med noget konstruktivt!

Landsbytosse
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Juni 2007 kl. 18:39 | IP-adresse registreret  

white skrev:

og støtte danske forhandlere? jeg skal bare ha mit et billigt tv, og da jeg er forbruger har jeg stadig ret til at handle hvor jeg finder det mest fornuftigt. danske forhandlere tjener som regel for meget efter min mening.

Jeg har nu ikke den store erfaring med danske forhandleres fortjeneste, men jeg tror ikke den er så stor som du tror. I DK skal der brales mere moms end i Tyskland 8% samtidig med en afgift til at få produktet kasseret korrekt til staten ( tror ikke de betaler den i tyskland/polen)

Men ved køb i tyskland har du en helt anden vej hvis en fejl / mangel skulle opdages.

Du kan f.eks ikke sende en 50" fladskærm med posten. Den skal der en fragtmand på og en palle til tyskland er ikke billig ( Ved ikke om nogen herinde har prøvet det men det er der sikkert.)

Jeg sidder i samme situation som dig hvor jeg gerne vil have en stort godt tv til billigst kr, men jeg ved ikke om jeg er villigt til at prøve lukke med så mange penge i udlandet
Til top Vis Landsbytosse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Landsbytosse

bøje
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2003
Sendt: 19 Juni 2007 kl. 19:08 | IP-adresse registreret  

white skrev:

ja har også kigget i tyskland... måske polen ikke er det smarteste valg mht til garanti osv.. men nu er det altså ikke noget u-land vi taler om.

har også kigget på det samme i tyskland men nu ser vi..

tak til dem der kommer med noget konstruktivt!

Hvor meget tror du en dansk forhandler har i fortjeneste kom med et bud i procent 10, 20, 30, 40, 50% eller mere?

Iøvrigt er 50Q7 udgået ved de danske forhandlere og kan klart anbefale dig at kikke på de nye modeller 50Q97 og 50C96 til ganske fornuftige priser også i DK med 2års rigtig garanti og pixelgaranti.

Til top Vis bøje's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bøje

sneakers
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juni 2007
Lokalitet: Jylland
Sendt: 19 Juni 2007 kl. 20:11 | IP-adresse registreret  

fortjenesten på lige netop dette tv er nok ikke forfærdelig stort men jeg ved det ikke er ualmindeligt med en fortjenste på over 30%. har en fætter der har arbejdet i en radio/yv butik hvor han fik til indkøbspris... hvilket nogen gange var ca halv pris, eksl moms osv

og grunden til jeg overvejer tyskland/polen er at jeg selv bor ved den tyske grænse så derfor er det ikke de store problem selv at køre ned at hente det. og har familie i polen og mine forældre skal besøge dem til sommer :) så det er to oplagte muligheder for selv at få hentet det hjem..

kender da nogen stykker der har hentet deres fladskærme i tyskland med en besparelse der kan betale sig..

men tak for rådene om modellerne, ikke rigtig noget jeg ved noget om men vil da lige kigge på

Til top Vis sneakers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sneakers

sneakers
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Juni 2007 kl. 20:20 | IP-adresse registreret  

landsbytossen...

nu kan jeg se du bor i nordjylland men Media Markt i tyskland, lige over grænsen har et kææmpe udvalg at store skærme! mit tyske er ikke så godt (03) men en google.de-søgning hvor ordene "media plasma shop" ect indgår, giver en masse spændene svar... faktisk det jeg startede med

jeg vil med glæde dele min erfaringer til en "broder" der som mig leder efter et big-ass tv til billige penge, så bliver min handel aktuel skal jeg med glæde give lidt respons på det hele

sneakers
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Juni 2007 kl. 20:22 | IP-adresse registreret  

hva satan... jeg har sgu to brugere fordi jeg sidder ved to comps... det er også mig der er WHITE... der er da vidst sket en fejl :)

Landsbytosse
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Juni 2007 kl. 20:56 | IP-adresse registreret  

sneakers skrev:

landsbytossen...

nu kan jeg se du bor i nordjylland men Media Markt i tyskland, lige over grænsen har et kææmpe udvalg at store skærme! mit tyske er ikke så godt (03) men en google.de-søgning hvor ordene "media plasma shop" ect indgår, giver en masse spændene svar... faktisk det jeg startede med

jeg vil med glæde dele min erfaringer til en "broder" der som mig leder efter et big-ass tv til billige penge, så bliver min handel aktuel skal jeg med glæde give lidt respons på det hele

Ja der skal jo være nogle fordele ved at være sønder jyde ;)

Det kan aldrig betale sig for mig at hoppe i skodaen og kører til tyskland. Bensinen alene bliver over 1000 kr. Så det skal være et super godt tilbud før det betaler sig :D

Ang. fortjenester så er der på TV ol. ikke de store avanser selt ikke hvis man køber på online shopper. Det er rigtigt at på HiFi ol er der mange penge at tjene, men butikkerne skal jo også have folk til at yde service så det er vel kun "fair" de også tjener lidt på det :D

MEn finder du et godt billigt 50" Plasma så sig endelig til

sneakers
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Juni 2007 kl. 21:52 | IP-adresse registreret  

bøje>> 50Q7 er åbenbart ikke udgået, for har fundet den igennem kelkoo.dk men meget mulig det er på vej til at blive det...

http://www.kelkoo.dk/b/a/sbs/127101/18075065.html

men her er i hvert fald det som jeg skal have fat i tror jeg :) det er da møj billigt! lige før jeg har råd til et til soveværelset...

Nogen erfaringer med at hænge så stor en fladskærm på en skråvæg?!?!

bøje
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Juni 2007 kl. 22:13 | IP-adresse registreret  

sneakers skrev:

bøje>> 50Q7 er åbenbart ikke udgået, for har fundet den igennem kelkoo.dk men meget mulig det er på vej til at blive det...

http://www.kelkoo.dk/b/a/sbs/127101/18075065.html

men her er i hvert fald det som jeg skal have fat i tror jeg :) det er da møj billigt! lige før jeg har råd til et til soveværelset...

Nogen erfaringer med at hænge så stor en fladskærm på en skråvæg?!?!

Øhh du linker altså også til 50C96 som er den nye model og der er ikke nogen af de nævnte forhandlere der køber deres Samsung direkte fra Samsung Nordic, og 50Q7 serien er udgået for et par måneder siden, iøvrigt er f.eks. de 42" C96 du linker til ca. kr. 2.500,- dyre end butikkerne i Danmark da den sælges til kr. 9.999,- og 50" C96 til kr 14.999,- altså kr. 49 - 4.000,- dyre end dit link, og lur mig hvis du ikke skulle kunne få en god pris hvis du spørger pænt hos en dansk forhandler, så det kan altså godt betale sig at handle der.

sneakers
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Juni 2007 kl. 22:36 | IP-adresse registreret  

http://www.kelkoo.dk/b/a/sbs/127101/16889212.html

jeg f**kede lidt op med linksne..

bøje
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Juni 2007 kl. 22:49 | IP-adresse registreret  

Ja det blev det ikke meget bedre af, den billigste er i frankrig til 12000 og nr. to skal have 29000 for det selvom det er udgået jeg ville ikke turde handle sådan et sted hvor man ikke har deres adresse på deres hjemmeside her tænker jeg på den franske side der udmildbart er billigst.

Det er dårlige eksempler!!

luis figo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2004
Sendt: 20 Juni 2007 kl. 13:52 | IP-adresse registreret  

Jeg mener du skal glemme alt om den Q7 model og gå efter den seneste Q96/97 serie. Den kan købes i England for ca. 13.000 kr. inkl. forsendelse. Her er priserne og en forhandler der sælger udenfor England:

http://www.pricerunner.co.uk/pl/2-900793/TVs/Samsung-PS-50Q9 7HDX-Compare-Prices

http://www.hiwayhifi.com/site/

Q7 serien er ikke, så vidt jeg kan huske, nogen god serie. Den nye topmodel Q96/97 ser dog ud til at høste en del ros og bliver nævnt til at være på niveau med Panasonics PX70 serie.

Til top Vis luis figo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af luis figo

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes