Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 18:49   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: En makker har set sig kun på et Philips (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
DanielDPT
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 Juli 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 171
Sendt: 26 Juni 2007 kl. 22:44 | IP-adresse registreret  

Hey allesammen.
I var til stor og god hjælp sidst da jeg skulle finde et plasma til de gamle så jeg søger igen råd hos jer :)

Min makker har set sig lun på dette tv
http://www.compumail.dk/vare-oversigt.php?varenummer=35844&a mp;type=0

Men noget undre mig er nok at det kun er 75 hz og kontrast er 3000:1.
Men han kan godt lide prisen jeg andbefaldede ham dog at give det ekstra og købe et Panasonic 42" Plasma men kan synes at det er fint da han har set det hos hans svigerfamilie.
Men bliver billedet ikke ret rystene ved 75 hz?

Men kan i måske andbefalde et andet køb må i også gerne det :)

Mange tak for hjælpen.

mvh Daniel


Til top Vis DanielDPT's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DanielDPT
 
andersena
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
PowerMill Service

Bruger siden: 09 Februar 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 758
Sendt: 27 Juni 2007 kl. 07:20 | IP-adresse registreret  

plasmaer blinker. og om opdateringsfrekvensen er 75Hz eller noget andet, og lige hvad det har af betydning har jeg aldrig tænkt over.
men jeg kan da KUN fraråde ham det philips tv, da de er for dyre i forhold til kvalitet. (jeg har ikke mange femører tilovers for philips) de bruger for dårlige paneler i nogen af deres tv. også inden for samme model nummer. så du kan risikere at få et samsung panel (samsung plasma har jeg heller ikke gode ord om)

han kan være heldig der sidder et LG eller en fujitsu-siemens panel i.

men jeg ville helt klart gå efter et tv der HAR et godt panel i!
for eksempel et LG. der oven i købet KAN fåes billigere end det philips. ned til 6800 kr på hifipriser.dk

ellers er det svært at styre udenom panasonic hvis det skal være plasma.


__________________
Til top Vis andersena's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af andersena
 
Micker
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Hi-Fi Klubben

Bruger siden: 04 Februar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 461
Sendt: 28 Juni 2007 kl. 20:31 | IP-adresse registreret  

philips 5xxx serie plejer heller ikke at være noget at råbe hurra for, nu har jeg overhånden set en del af dem.
Til top Vis Micker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Micker
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes