| Sendt: 27 Juni 2007 kl. 12:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har set mig varm på en PT-AX100 som også kan levere et brugbart billede i rum med en hvis lysmængde.
Men hvilket lærred passer bedst når jeg i de fleste tilfælde vil se film med en hvis restmængde lys?
lærred med Gain < 1 eller gain > 1? __________________ /Hans
|