Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 10:28   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: mærkeligt pioneer tilbud (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
brasch
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3482
Sendt: 28 Juni 2007 kl. 22:07 | IP-adresse registreret  

http://www.fleggaard.dk/pi/Pioneer_50_Plasma_TV_PDP507XA_392 0_47.aspx

det var da en underlig handel



__________________
Fars er bedst når mor rør den
Til top Vis brasch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brasch
 
martin79
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Oktober 2006
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Indlæg: 52
Sendt: 28 Juni 2007 kl. 22:14 | IP-adresse registreret  

ha ha ha. Ja, det ligner et rigtigt fodbold tilbud
Til top Vis martin79's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af martin79
 
Fremmede
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 450
Sendt: 28 Juni 2007 kl. 22:15 | IP-adresse registreret  

 

Jeg har også studset over dette tilbud.

Vi ser flere og flere steder, hvor man får et eller andet oven i handlen. Køb et nyt køkken, rejse eller hvad et nu - TIL FULD PRIS!!! og få en 32" fladskærm eller lignende oveni!  Hvad betyder det? Jo, hvis man som kunde har forestillet sig, at prisen er til forhandling, så kan forretningen jo med rette sige, at man har fået en vis form for rabat. Så muligheden for rabat bortfalder. Det er jo ikke altid sikkert at man lige står og mangler en fladskærm, så for kunden er dette system ufordelagtigt!  Men en ting er sikker- Forretningen har købt lokkemaden billigt og sparer penge på dette fif!

mvh

Til top Vis Fremmede's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fremmede
 
HenrikW
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 April 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1177
Sendt: 28 Juni 2007 kl. 22:16 | IP-adresse registreret  

SKÅL

__________________
Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
Mit Setup - Opdateret 22/1-2009
Til top Vis HenrikW's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HenrikW
 
MC955
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 07 August 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 828
Sendt: 28 Juni 2007 kl. 22:19 | IP-adresse registreret  

brasch skrev:

http://www.fleggaard.dk/pi/Pioneer_50_Plasma_TV_PDP507XA_392 0_47.aspx

det var da en underlig handel

Hvorfor, dansker er jo kendt for at hente Øl dernede, også til grin over det.



__________________
Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.

Til top Vis MC955's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MC955
 
brasch
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3482
Sendt: 28 Juni 2007 kl. 22:20 | IP-adresse registreret  

hvis jeg stod og manglede en 50" pioneer ville jeg helt klart overveje det alene fordi jeg ville få 10 rammer pils med

__________________
Fars er bedst når mor rør den
Til top Vis brasch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brasch
 
NriK
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 April 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1780
Sendt: 28 Juni 2007 kl. 22:46 | IP-adresse registreret  

Hos en seriøs forhandler kan man spørge om hvordan noise-reductions og farver indstilles bedst muligt, hvilke film der er gode at kalibrere efter, og hvor den bedst placeres i stuen.
Når du har pakket tv'et i din bil og skal til at sige pænt farvel (eller på gensyn) så får du lige et par fif til hvordan du nemmest får den op af papkassen og op på væggen, samt hvordan du rengør den mest skånsomt og at du bare kan ringe hvis der er noget du er i tvivl om.

Hos Fleggard ender du med at ødelægge papkassen, hvilken forringer gensalgsværdien, du får den hængt for højt op, du ridser den pga. forkert pudseklud/rensemiddel, og du får det ikke indstillet korrekt hvilket gør dig 'træt' af at se tv og generelt utilfreds med dit køb.
Og det eneste den 16-årige kasseassistent kan fortælle dig er, at du ikke kan få pant for dåserne i Danmark.

God fornøjelse.

Til top Vis NriK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NriK
 
kaso
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 August 2005
Status: Offline
Indlæg: 959
Sendt: 28 Juni 2007 kl. 22:56 | IP-adresse registreret  

NriK skrev:

Hos en seriøs forhandler kan man spørge om hvordan noise-reductions og farver indstilles bedst muligt, hvilke film der er gode at kalibrere efter, og hvor den bedst placeres i stuen.
Når du har pakket tv'et i din bil og skal til at sige pænt farvel (eller på gensyn) så får du lige et par fif til hvordan du nemmest får den op af papkassen og op på væggen, samt hvordan du rengør den mest skånsomt og at du bare kan ringe hvis der er noget du er i tvivl om.

Hos Fleggard ender du med at ødelægge papkassen, hvilken forringer gensalgsværdien, du får den hængt for højt op, du ridser den pga. forkert pudseklud/rensemiddel, og du får det ikke indstillet korrekt hvilket gør dig 'træt' af at se tv og generelt utilfreds med dit køb.

Men alt dét ser du ikke efter 10 rammer øl...... 

Til top Vis kaso's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kaso
 
NriK
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 April 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1780
Sendt: 28 Juni 2007 kl. 23:02 | IP-adresse registreret  

kaso skrev:
Men alt dét ser du ikke efter 10 rammer øl...... 

hehe

for en gangs skyld er vi enige Kaso. Men de ti rammer holder jo max til en weekends normal forbrug 

Til top Vis NriK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NriK
 
Fremmede
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 450
Sendt: 28 Juni 2007 kl. 23:36 | IP-adresse registreret  

 

Hvad gør man, hvis man ikke kan lide øl?

Hvorfor er det ikke et G8 Pioneer?

Til top Vis Fremmede's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fremmede
 
preben1234
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Februar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 252
Sendt: 28 Juni 2007 kl. 23:41 | IP-adresse registreret  

Ber om en flaske kahlua
Til top Vis preben1234's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af preben1234
 
bphhm
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Marts 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 309
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 00:04 | IP-adresse registreret  

Skal man have fjernsynet med? Det fylder så meget i bagagerummet at der ikke er plads til øllet

__________________
/Hans
Til top Vis bphhm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bphhm
 
hi-sonny-fi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 01 September 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1886
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 00:24 | IP-adresse registreret  

NriK skrev:

Hos en seriøs forhandler kan man spørge om hvordan noise-reductions og farver indstilles bedst muligt, hvilke film der er gode at kalibrere efter, og hvor den bedst placeres i stuen.
Når du har pakket tv'et i din bil og skal til at sige pænt farvel (eller på gensyn) så får du lige et par fif til hvordan du nemmest får den op af papkassen og op på væggen, samt hvordan du rengør den mest skånsomt og at du bare kan ringe hvis der er noget du er i tvivl om.

Hos Fleggard ender du med at ødelægge papkassen, hvilken forringer gensalgsværdien, du får den hængt for højt op, du ridser den pga. forkert pudseklud/rensemiddel, og du får det ikke indstillet korrekt hvilket gør dig 'træt' af at se tv og generelt utilfreds med dit køb.
Og det eneste den 16-årige kasseassistent kan fortælle dig er, at du ikke kan få pant for dåserne i Danmark.

God fornøjelse.

Alle os HiFi eksperter behøver da ikke den slags råd. Vi ved da alt hvad der er at vide!  

Til top Vis hi-sonny-fi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hi-sonny-fi
 
Ole_M
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar
Tidl. The Elite

Bruger siden: 18 Februar 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1084
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 00:25 | IP-adresse registreret  

Alternativ måde at sælge på...
Til top Vis Ole_M's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ole_M
 
NriK
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 April 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1780
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 08:33 | IP-adresse registreret  

Hi-Sonny-Fi skrev:
Alle os HiFi eksperter behøver da ikke den slags råd. Vi ved da alt hvad der er at vide!  

hi-sonny-fi: Jeg håber det er den joke som de smileys indikerer.

Til top Vis NriK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NriK
 
brasch
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3482
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 10:18 | IP-adresse registreret  

nja, dem af os der allerede har en plasma hængende ved det jo godt i forvejen, det fik jeg at vide sidst jeg købte en.

Men, hvorfor er deres 436 dyrere end deres 427???



__________________
Fars er bedst når mor rør den
Til top Vis brasch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brasch
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes