| Sendt: 28 Juli 2007 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er også en del forvirret. Har købt 32c3000p eller pg i elgiganten. På kassen og i annoncen hedder den pg, bagpå er der både klistermærke med p og pg??? Underligt, for hvis der er en forskel, hvilke kvaliteter har mit tv så?
|