Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 04:21   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Nyeste generation af samsung LCD (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
frederiksen20
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 Juli 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 4
Sendt: 03 Juli 2007 kl. 19:10 | IP-adresse registreret  

Hej folkens, jeg går og spekulere om hvad navnet er på samsung´s nyeste LCD Tv serie om det er 86M eller 87M ? kan ikke rigtig se det for mig. Håber i kan hjælpe :)

Tak

Til top Vis frederiksen20's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af frederiksen20
 
Mortino
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Maj 2007
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 20
Sendt: 03 Juli 2007 kl. 20:09 | IP-adresse registreret  

frederiksen20 skrev:

Hej folkens, jeg går og spekulere om hvad navnet er på samsung´s nyeste LCD Tv serie om det er 86M eller 87M ? kan ikke rigtig se det for mig. Håber i kan hjælpe :)

Tak

Den nye serie du refererer til her hedder m86 og m87. Eneste forskel der er på de to modeller, er en sølvkant i designet på nederste ''rammekant'' på m87´eren. På m86 er hele fjernsynet med sorte rammer.

 

Til top Vis Mortino's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mortino
 
andersena
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
PowerMill Service

Bruger siden: 09 Februar 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 758
Sendt: 03 Juli 2007 kl. 21:36 | IP-adresse registreret  

R8 er skam også en nyeste serie, det er bare en billigere model. samsungs model nummer er bygget af LE (LCD) efterfulgt af størrelsen 40 model typen (S R N M billigst til dyrest) derefter kommer nummeret på serien, 8 er nyest. derefter kommer et tal for de forskellige design. og så et B for black, eller W for white
har model nummeret et D har tv'et digi tuner. DVB-T

EKS. LE40R86BD = LCD 40" næst billigst serie. 8 generation. design 6, Sort. med digi tuner

hvor nemt kan det være?


__________________
Til top Vis andersena's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af andersena
 
frederiksen20
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 Juli 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 4
Sendt: 03 Juli 2007 kl. 22:09 | IP-adresse registreret  

Jeg har kig på denne model http://www.easyshopping.dk/default.asp?mode=andrevare_info&a mp;id=4217&catid=356&Oprindelse=EDBPriser

I fona har jeg set samme model til 18000kr. og på den hjemmeside står der omkring 13000kr. for samme model. Er det et dårligt købt ? jeg skal bare se lidt dvd engang imellem og se almindelig tv.
Til top Vis frederiksen20's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af frederiksen20
 
Mr. Anderson
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 Marts 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 343
Sendt: 03 Juli 2007 kl. 22:18 | IP-adresse registreret  

frederiksen20 skrev:
Jeg har kig på denne model http://www.easyshopping.dk/default.asp?mode=andrevare_info&a mp;a mp;id=4217&catid=356&Oprindelse=EDBPriser

I fona har jeg set samme model til 18000kr. og på den hjemmeside står der omkring 13000kr. for samme model. Er det et dårligt købt ? jeg skal bare se lidt dvd engang imellem og se almindelig tv.

Har du hørt om paralle import?, for det er den model i forhold til Fona's

Den billigeste DANSKE version jeg har set koster 15000,- i bbec.dk.

Ved parallen import kan der være forskel på tunerne, menu sprog, bruganvisninger, support, serivce, garanti og general hjælp ved aut. forhandler/leverandør. Alle ting som jeg har nævt her er faktisk gældene for denne skærm



__________________
Min Bio
Til top Vis Mr. Anderson's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr. Anderson
 
frederiksen20
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 Juli 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 4
Sendt: 03 Juli 2007 kl. 22:31 | IP-adresse registreret  

okay ja er nok sandt, men getmore.dk sælger samme til omkring den samme pris her http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid= LE40M87B kan ikke se nogen forskel på indholdet fra den i fona og til den her på nettet

 

Til top Vis frederiksen20's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af frederiksen20
 
Mr. Anderson
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 Marts 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 343
Sendt: 04 Juli 2007 kl. 00:02 | IP-adresse registreret  

frederiksen20 skrev:

okay ja er nok sandt, men getmore.dk sælger samme til omkring den samme pris her http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid= LE40M87B kan ikke se nogen forskel på indholdet fra den i fona og til den her på nettet

De er stort set også ens på papir og spec. lige bort fra det med tuner og menu. Tv'et fungere selvf. udemærket men det er support og garanti du skal bekymmere dig om. Samsung tv skal hedder XEE til sidst i model betegnelsen for at være DK version. F.eks. LE-40M86BDX/XEE dette er den rigtig DK version. Det kan du jo forhår dig om enden du køber for at sikre dem i fremtiden med tv'et  



__________________
Min Bio
Til top Vis Mr. Anderson's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr. Anderson
 
Mr. Anderson
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 Marts 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 343
Sendt: 04 Juli 2007 kl. 00:04 | IP-adresse registreret  

Citér lige fra Getmore hjemmeside!

Getmore kan kun levere manualer/brugsanvisninger på dansk i det omfang der findes en manual på dansk. Vi gør i den forbindelse opmærksom på at mange produkter fra udenlandske producenter ikke ledsages af en manual på dansk.

Sådan skriver en forhandler ikke hvis de ikke sælger paralle import vare generalt.



__________________
Min Bio
Til top Vis Mr. Anderson's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr. Anderson
 
brasch
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3482
Sendt: 04 Juli 2007 kl. 15:28 | IP-adresse registreret  

næ, de kunne lige så godt lade være med at skrive det, for der er en del ting der ikke har manual på dansk

__________________
Fars er bedst når mor rør den
Til top Vis brasch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brasch
 
Jesper Andersen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 957
Sendt: 04 Juli 2007 kl. 15:44 | IP-adresse registreret  

Umiddelbart vil jeg nu ikke være så bekymret som Mr. Anderson tilsyneladende er det overfor køb af import-tv. Og hvis du køber hos en DANSK forhandler - import TV eller ej - følger altid DANSK forbruger-lov/beskyttelse med.

mvh



__________________
Jesper / Oldhifinut
Til top Vis Jesper Andersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Andersen
 
kaso
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 August 2005
Status: Offline
Indlæg: 959
Sendt: 04 Juli 2007 kl. 16:54 | IP-adresse registreret  

Jesper Andersen skrev:

Umiddelbart vil jeg nu ikke være så bekymret som Mr. Anderson tilsyneladende er det overfor køb af import-tv. Og hvis du køber hos en DANSK forhandler - import TV eller ej - følger altid DANSK forbruger-lov/beskyttelse med.

mvh

Men specifikt Samsung har i Norden en garanti (bl.a. mod lysende pixels), der er bedre end loven kræver. Den gælder ikke for parallelimporterede varer - så Mr. Anderson har en pointe.....

Til top Vis kaso's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kaso
 
frederiksen20
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 Juli 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 4
Sendt: 04 Juli 2007 kl. 18:28 | IP-adresse registreret  

Okay så jeg gør klogt i at ladevær med at købe det tv selvom der er 24måneders reklamations ret ?
Til top Vis frederiksen20's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af frederiksen20
 
bluesy
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 Juli 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 06 Juli 2007 kl. 20:38 | IP-adresse registreret  

Nu har jeg kig på et tv fra Samsung som Merlin kan gøre til en god pris, de siger der er dansk garanti og derved også pixel garanti (kan jo være en uvidende sælger), men når der står xec til sidst, så er det vel paralleimport, risikerer man så ikke at merlin nægter denne pixel garanti og samsung ikke vil opdatere software på tv? eller kan de have lavet en aftale med samsung?

Til top Vis bluesy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bluesy
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes