Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 08:37   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: SAMSUNG LE32S67 M. DVB-T i Fona (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
pornstrup
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Juli 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 05 Juli 2007 kl. 11:59 | IP-adresse registreret  

Jeg har øje på Fonas tilbud på Samsung LE32S67 M. DVB-T og ville høre om der er nogen som har erfaringer med dette TV? Jeg har af en kammerat
også fået anbefalet mærket Mirai, men jeg synes ikke jeg kan finde et med indbygget DVB-T. Mener I at Mirai TV i samme prisklasse kan
konkurrere med den nævnte Samsung model?

Det jeg skal bruge TV'et til er, udover selvfølgelig at se alm. fjernsyn på det, at have en xbox 360 sat til og min MacBook skal også kunne tilsluttes.
Desuden vil jeg også høre om der er nogen af jer som kan anbefale et godt ophæng til et fladskærms TV som helst ikke skal koste for meget. Det
skal kunne drejes da TV vil komme til at hænge i et "hjørne".

Jeg er total nybegynder indenfor fladskærm så derfor må I meget gerne give nogle sådan "skåret lidt ud i pap-forklaringer" og måske også nogle
gode råd ang. køb af fladskærm   

Grunden til jeg spørger her er fordi jeg som nævnt er total nybegynder og derfor ikke tror en skid på de kære fona-forhandlere som jo bare kan
bilde mig hvad som helst ind.
Til top Vis pornstrup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pornstrup
 
osprey
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 26 Januar 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1053
Sendt: 05 Juli 2007 kl. 12:48 | IP-adresse registreret  

Her bør jeg gøre noget for Promovere den amerikanske musikgruppe

Poets and Pornstars www.poetsandpornstars.com/ off topic men når nu chancen dukkede op.   

Til top Vis osprey's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af osprey
 
pornstrup
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Juli 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 05 Juli 2007 kl. 14:42 | IP-adresse registreret  

Total relevant svar osprey, det sætter jeg virkelig stor pris på...

Jeg har lige et tillægsspørgsmål, hvis der er nogen som kan svare mig på det. Vores tv-signal i lejligheden er stofa tv den lille pakke og dermed et
analogt signal. Dette vil, formoder jeg, være af ringere kvalitet end hvis det var det som stofa kalder det digitale spejl-signal. Er det, det værd at
invistere i den store pakke og det digitale spejl signal eller hvad?
Til top Vis pornstrup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pornstrup
 
osprey
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 26 Januar 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1053
Sendt: 05 Juli 2007 kl. 17:16 | IP-adresse registreret  

Til et konkret svar på hvad Du spørger om.

DR og TV 2 sender vel det som betegnes Ægte 16:9.

Det er nødvendigt sende ægte 16:9 hensyn til de som har Fladskærme. For ellers hjælper intet Digitalt Spejl. Dette skal dog ses ved selvsyn, jeg har kun set en Selector 60 men det var jo hos En med TDC Kabel.

Jeg sidder her og har ondt af mig selv (pænt skrevet), over jeg hverken har digital modtager boks endsige Fladskærm. Faktisk som i min barndom hvor der gik l a n g tid inden Vi fik Tv i 1962.

Jeg faldt for fristelsen udi det pornografiske, men der er masser af gode råde herinde. Her i Brabrand Boligforening har vi alle trer pakker fra Stofa.

Det digitale spejl, har ligesom kørt en skyggetilværelse gennem mange år, for i 1993 blev nævnt at HDTV egnede sig til blive fordelt i samme net, ved samme lejlighed blev specifikt nævnt baandbredden på 8 MHz  _____ og tausheden varer næsten endnu.

NB.  Der tales nemlig aldrig om pakkeløsninger. Knap 200 kr per måned.

Der er een konkret ting jeg har overset; det med bestyrelsesmedlemmer og om samme har "Noget stillet til rådighed". Dog vel ingen HD kanaler, for hvis der var ____ skulle hele Antenneforeningen vel ligesom kunne rumme samme extra eller ØNSKE kanaler.

Til top Vis osprey's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af osprey
 
Jose1
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 August 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 04 August 2007 kl. 10:43 | IP-adresse registreret  

pornstrup skrev:
Jeg har øje på Fonas tilbud på Samsung LE32S67 M. DVB-T og ville høre om der er nogen som har erfaringer med dette TV? Jeg har af en kammerat
også fået anbefalet mærket Mirai, men jeg synes ikke jeg kan finde et med indbygget DVB-T. Mener I at Mirai TV i samme prisklasse kan
konkurrere med den nævnte Samsung model?

Det jeg skal bruge TV'et til er, udover selvfølgelig at se alm. fjernsyn på det, at have en xbox 360 sat til og min MacBook skal også kunne tilsluttes.
Desuden vil jeg også høre om der er nogen af jer som kan anbefale et godt ophæng til et fladskærms TV som helst ikke skal koste for meget. Det
skal kunne drejes da TV vil komme til at hænge i et "hjørne".

Jeg er total nybegynder indenfor fladskærm så derfor må I meget gerne give nogle sådan "skåret lidt ud i pap-forklaringer" og måske også nogle
gode råd ang. køb af fladskærm   

Grunden til jeg spørger her er fordi jeg som nævnt er total nybegynder og derfor ikke tror en skid på de kære fona-forhandlere som jo bare kan
bilde mig hvad som helst ind.

 Hej - er du kommet videre i din jagt på den perfrkte fladskærm? Er selv ny i gamet, og har søgt lidt rundt herinde, men syntes ikke rigtigt jg har fundet ud af, hvad jeg skal satse på, så dit spørgsmål her kunne faktisk være stillet af mig!  Havde også kig på Fonas Samsung-tilbud, men turde ikke tage sprinnet, fordi jeg ikke vidste om det var godt eller dårligt! Havde ikke noget at sammenligne med!

 Ang. ophæng har jeg hørt gode ting om Vogel, er det noget, du/I kender??

 Joseph

Til top Vis Jose1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jose1
 
Jose1
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 August 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 04 August 2007 kl. 10:51 | IP-adresse registreret  

Til top Vis Jose1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jose1
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes