| Sendt: 05 Juli 2007 kl. 13:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et par hurtige newbe-spg. som jeg håber en bamhjertig sjæl vil hjælpe med 
Skal snarest købe mig en ny fladskærm. Har pt. en alm. antenne på taget, men får snart fibernetforbindelse til huset. Hvad skal jeg sikre mig, at de nye fjernyn har, så det uden problemer kan køre på begge 'systemer'?
Har set flere nævne en selector-boks som et (billed)kvalitetsforbedrende boks - spiller det også ind med den ovenstående problemstilling eller blander jeg bare en masse ting sammen???
Tilgiv min uvidenhed!
__________________ /Maxus
|