| Sendt: 05 Juli 2007 kl. 14:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey Allesammen.
Har været igang med at læse en 117 indlæg omkring valg af Projektorer. Derigennem er jeg ligesom kommet frem til følgende 5, som kunne have interesse.
Panasonic AX100 Optoma HD70 Sanyo Z5 Infocus IN74 Hitachi TX300
Jeg har været i Hifiklubben og set nærmere på Optoma HD70, og syntes egentligt ikke den er god nok. Samtidigt snakkede vi lidt om Infocus IN74, me den skulle efter sigende ikke kunne vise HD. Hvilket jeg gerne vil ha, eftersom jeg har en Xbox360. Det skal dog ikke være fullHD, da jeg godt ved, at det koster flere knaster.
Derfor står jeg ligesom tilbage de 3 sidste, og er blevet foreslået at købe Panasonic AX100, men vil alligevel gerne høre fra lidt flere mennesker, som kunne have en mening om dette...
Som en lille ekstra note, kan det nævnes, at den skal sættes til en Denon 2910 DVD-afspiller, og udelukkende bruges til film og xboxen. Den vil aldrig blive brugt til normalt tv, da jeg beholder 37" plasma til netop dette.
På forhånd tak...
|