Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. juni 2026 | 16:45   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Samsung LE40M86BD (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
fnuller
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2007
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 07 Juli 2007 kl. 22:11 | IP-adresse registreret  

Hey folkens er som nævnt i tidliger tråd ved at finde frem til ny hjemmebiosystem og er nu nået til kun at mangle tv'et tv..

Valget er pt faldet på ovenstående fjernsyn efter først at have læst en masse positivt om det, samt at det er full hd og designet er med samsung som altid lækkert....

men nu er jeg støt ind i at have hørt kritik om samsung og at deres skærme tit ender til ombytning... er det generelt for samsung eller kun for deres billigere modeller??

i så fald hvad skal jeg ellers ud at kigge efter???

Til top Vis fnuller's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af fnuller

Molokgehenna
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 November 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 08 Juli 2007 kl. 14:25 | IP-adresse registreret  

jeg tror jeg er med på en kigger her for jeg står i samme situation, er i tvivl om det skal være det her tv eller den noget billigere le40r86bd model.

og så tænkte jeg på, garantien fra samsung er det en slags worldwide? så et tysk købt samsungtv kan repareres i danmark, uden at skulle sendes over mellemhandleren?
Til top Vis Molokgehenna's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Molokgehenna

bluesy
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juli 2007
Lokalitet: København
Sendt: 08 Juli 2007 kl. 16:57 | IP-adresse registreret  

Det jeg har læst er at denne skærm er god, har selv bestilt en, men den er forsinket (plus det nu viser sig at Merlin muligvis kun forhandler parallel import modsat hvad de siger, en af mine venners lcd er parralelimport fandt vi ud af , stik mod hvad de påstår).

men der er nogle udenlandske opsætninger af dette tv som ikke helt spiller her hjemme, så vidt jeg kan forstå skyldes det digital tuneren, pixel garanti er der kun på de nordiske modeller (hedder XEE til sidst i partnummer) og hvis det er parallelimport skal der være blåt garantibevis med Danmark skrevet på for at Samsung danmark vil yde en "begrænset" garanti frem for slet ingen garanti i Danmark og derfor skal sendes til oprindelses land.

I starten var der lidt problemer med dette tv, men det skulle være rettet, men lad os se når vi har dem i stuen :-D

Til top Vis bluesy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bluesy

andersena
Branchemedlem
Branchemedlem
PowerMill Service

Bruger siden: 09 Februar 2007
Lokalitet: København
Sendt: 08 Juli 2007 kl. 20:11 | IP-adresse registreret  

på arbejdet har vi fået utrolig få ind til rep, og da det samtidig er en meget populær serie af tv, der nok bliver solgt en hel del af, så må det siges at de ser ud til at have en meget lav fejlprocent 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes