| Sendt: 08 Juli 2007 kl. 16:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det jeg har læst er at denne skærm er god, har selv bestilt en, men den er forsinket (plus det nu viser sig at Merlin muligvis kun forhandler parallel import modsat hvad de siger, en af mine venners lcd er parralelimport fandt vi ud af , stik mod hvad de påstår).
men der er nogle udenlandske opsætninger af dette tv som ikke helt spiller her hjemme, så vidt jeg kan forstå skyldes det digital tuneren, pixel garanti er der kun på de nordiske modeller (hedder XEE til sidst i partnummer) og hvis det er parallelimport skal der være blåt garantibevis med Danmark skrevet på for at Samsung danmark vil yde en "begrænset" garanti frem for slet ingen garanti i Danmark og derfor skal sendes til oprindelses land.
I starten var der lidt problemer med dette tv, men det skulle være rettet, men lad os se når vi har dem i stuen :-D
|