| Sendt: 23 Juli 2007 kl. 12:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Lars,
Jeg købte en Selector igennem TDC i maj mdr. der gik cirka 1 mdr. før jeg modtog den! da jeg endelig modtog den, var der kun problemer! hvis netværk var sat til kunne den ikke finde nogen kanaler, den ville ikke boot korekt! uden netværk virkede det fint... Jeg havede allerede dagen efter modtagelse en tekniker ude og kig på det! og han havde ikke taget en anden boks med så vi kunne teste om netværket ville virke på den...
Uden netværk virkede det fint, MEEEEN billede kvaliteten var elendig!!!! Jeg købte en selector på det grundlag af at de påstår i deres reklamer at man får digital billede, og det hele var så MEGET pænere!!!!
Det var ikke tilfældet, langt fra! havde meget pænere billede hvis jeg tog det direkte over mit tv, kun på HD kanalerne var billedet helt perfekt! TDC teknikeren sagde at han ikke kunne gøre billedet pænere...
Jeg ville så retunere, og sikke et helvede det var! 5 gange ringede jeg for at rykke efter et retur label!!!! fra jeg ringede og ville anullere det hele og til jeg modtog returlabel, gik der over 14 dage! nu venter jeg på mine penge retur, og der er nu gået i alt 1 mdr. !!!
Jeg var personligt meget skuffet over selector boksen, og ser ingen grund til at have en selector boks for bare at kunne se Discovery i HD og en enkelt HD prøve kanal! som alligevel ikke virker hvis man har netværket sat til, uden netværk ville jeg alligevel ikke kunne bruge den elektroniske programguide og lejefilm... Så nej ikke et produkt for mig!
Har LANGT pænere billede direkte over tv´et...
Min oplevelse med dette produkt!
|