| Sendt: 29 Juli 2007 kl. 20:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
har et problem med min crt projektor
tændte den i TEST mode hvor der skal komme et gitter frem
det kom også fint frem og alle farver lyste rigtigt godt
men så slukker jeg den fordi jeg lige skulle lave noget andet
men da jeg kommer tilbage til den, tænder jeg den igen og så viser den kun 2 streger, den blå og den rød og den grønne lyser ikke????? hvorfor gør den det der skulle jo komme et gitter frem så jeg kunne indstille den
har læst i manualen, men kunne ikke finde noget der kunne hjælpe
nogen der har en ide hvad der kan være i fejen??
|