Bruger siden: 05 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 962
Sendt: 08 August 2007 kl. 12:37 | IP-adresse registreret
BinX skrev:
DVB-C er vel et krav når hun har kabeltv..... der er vel ikke andre muligheder for at få et godt billeder???
Det gælder kun, hvis man vil modtage signalerne digitalt. Man kan sagtens modtage dem analogt, som man altid har gjort. Det kan alle skærme med en analog tuner, hvilket er 99 procent af forbrugerskærmene.
Men som jeg er inde på tidligere, så er det kun ganske få der har en digital DVB-C tuner. Alternativt skal man have en dekoder boks fra Telia eller TDC (alt efter hvem man modtager hos). Den har samme funktion som en DVB-C tuner, men så får man en ekstra boks og en ekstra fjernbetjening.
Bruger siden: 17 Juni 2004 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 75
Sendt: 08 August 2007 kl. 15:23 | IP-adresse registreret
BinX skrev:
okay... men vi er vel enige om at langt det bedste billede fås med en tuner... analogt signal har aldrig være fladskærmes force så vidt jeg ved??
Nogen der har en ide om hvad en boks til tdc kabel koster??
Og nogen forslag til ophænget??
men køber hun f.eks sonys D3000, så skal hun også købe et cam til 550 kr og et TDC/stofa kort til 199 kr per år.. ellers har hun kun dr1-2 samt tv2 og kigge på.
Jeg mener en selector koster 600 kr??+ 199 kr for kortet per år.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum