Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 12:46   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Toshiba ET20 - Projektor (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
JS1983
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2007
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Sendt: 23 August 2007 kl. 19:40 | IP-adresse registreret  

http://www.itbutikken.dk/i/220956/1.htm

Har kigget på denne projektor - er den pengene værd, eller hva siger I?

JS1983
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 August 2007 kl. 23:32 | IP-adresse registreret  

Er der ingen der kan se på den specs om den er pengene værd?

Jeg er lost

Boye
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 23 August 2007 kl. 23:40 | IP-adresse registreret  

Med en opløsning på 854 x 480 px - som er ringere end en PAL-dvd eller et billedrørs-tv, ville jeg ikke røre den til den pris - eller nogensomhelst pris.

En Optoma HD70 med 1280 X 720 px burde kunne fås til under 8000. Det er mit umiddelbare bud på et bedre alternativ.

Edit: Der står noget med at der er dvd-spiller, 5 højttalere og subwoofer med i købet ... det forklarer måske prisen. Men det ændrer ikke på at det er lidt sløjt med 854 x 480 px her på nippet til HD- og BD-gennembruddet. Der står heller ikke hvad det er for højttalere der følger med - mystisk.

Til top Vis Boye's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Boye

JS1983
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 August 2007 kl. 00:05 | IP-adresse registreret  

Ja ok - det kan jeg godt se, men som sagt, så jeg fuldstændig lost i det her, og søger derfor lidt hjæp herinde hos jer t**ser(tag det positivt )

Har du link til noget du kan anbefale - overvejer også at gå efter en fladskærm i stedet, da min stue ikke er voldsom stor, og vi gerne bruge projektoren til tv også hvis det er!

Hvad er bedst? LCD, Plasma eller Bagprojektions? Og hvilken størrelse er optimal, har et 28" tommer alm. tv nu, men vil gerne have et større, så ryger det jeg har nu ind i soveværelset, hvis jeg ikke bytter det med min søster, så hun får noget større

Boye
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 24 August 2007 kl. 00:47 | IP-adresse registreret  

http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=240000 - den fås også i Hifiklubben.

Kort sagt: projektoren kan ikke erstatte et fjernsyn. Den er ikke egnet til brug i andet end hel- eller halvmørke rum - evt. mørklagte. Til gengæld får du stort og flot billede til en lav pris - set i forhold til en god LCD- eller plasmaskærm. Det er også besværligt at skulle tænde projektor, tv-tuner, og forstærker (el. receiver) blot for at se en udsendelse.

Jeg har valgt at bruge min til film - og så kun bruge den, når det er mørkt. Til nyheder og andet der ikke kræver det store billede, har jeg så et lille tv. 

Hvis du kun skal have et apparat til billede, så vil jeg foreslå en god fladskærm. Størrelsen og typen af sådan en vil jeg foreslå dig at bruge søgefunktionen til. Det har været diskuteret flere gange før.

Til top Vis Boye's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Boye

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes