Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2025 | 14:59   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Er disse to fjernsyn ens? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Madzen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 December 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 11 Januar 2004 kl. 21:32 | IP-adresse registreret  

Hejsa, jeg har lige købt et billig fjerner i el-giganten til at se nyheder og sport (og film indtil jeg får sparet samme til en Z2  ) , men nu har de et fjernsyn i Bilka som ud til at være magen til det jeg har købt, men de har ikke helt samme modelnummer.

Elgiganten: http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store /da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation-Start;sid=ucLLN7p3 oEvLP_p2CO4I1rhTtb-sPA5rWY0=?ProductID=ED3D4QjoPz8AAAD1ZNJ6z W7j&CatalogCategoryID=MagKBzK%2eExUAAADuMbiWDF2X&fil ename=productpage_text%2cproducttype_text%2cprodtypes_vartyp es_text#

Bilka: http://www.bilka.dk/internet/bilka/info/catalogue.nsf/webBro chures/DF883728A9728C58C1256E1200534B9C/$File/side11.pdf

Er der nogen der ved om de er ens???

Derudover så kan jeg se at det i Bilka har digitalt kamfilter. Hvad er det?

Og lige for at gøre forvirringen total, skal jeg give Elgiganten deres TV tilbage (jeg har stadig tid tilbage på den der fortrydelsesgaranti) eller, givet fjernsynene er ligegode, skal jeg bare satse på at få Elgiganten til at betale prisdifferencen.

Hvis der er nogen som gider og hjælpe mig her så er jeg meget taknemmelig

Mvh,

Lars

Til top Vis Madzen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Madzen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes