| Forfatter |
|
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 26 August 2007 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har siden jeg har fået nyt tv opserveret noget som jeg aldrig har prøvet med mit gamle tv. Når der enten kommer en hurtig sports udsendelse, boksning eller fodbold hvor scenerne er hurtige, eller når jeg skifter kanal, så sker det ofte at skærmen ligesom "fryser" et sekunds tid eller lign... Hvordan kan det være?
Synes at det er blevet værer efter jeg har fået en Geforce til stofa, forbundet med scart stik?!
|
| Til top |
|
| |
JanM Forum Bruger

Bruger siden: 18 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 777
|
| Sendt: 26 August 2007 kl. 23:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det en større ting du har købt, så skal skærmen som regel ha lidt tid til at arbejde mellem kanalskift. Så et øjebliks frys er meget normalt.
Men det andet med at billedet fryser i sportsudsendelser, hurtige panoreringer o.lign, har jeg dog aldrig oplevet, kunne tyde på at skærmen ikke får oplysningerne hurtigt nok.
Hmm er Geforce en digibox eller lign?? __________________ - Musik speak louder than words... Mr Andersen is BACK!!
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 26 August 2007 kl. 23:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
JanM skrev:
|
Er det en større ting du har købt, så skal skærmen som regel ha lidt tid til at arbejde mellem kanalskift. Så et øjebliks frys er meget normalt.
Men det andet med at billedet fryser i sportsudsendelser, hurtige panoreringer o.lign, har jeg dog aldrig oplevet, kunne tyde på at skærmen ikke får oplysningerne hurtigt nok.
Hmm er Geforce en digibox eller lign??
|
|
|
Hehe sorry, den hedder ikke GEforce, men bare FORCE og er stofa´s første tror jeg nok, box til "det digitale spejl" og HDtv. Men jeg er glad for at det er meget nornalt i kanalskift, da det er en 50" så er det vel det som kan betegnes som "en større ting"?
Om den ikke får signal nok, skal jeg ikke kunne sige, men det lyder bestemt som en rimelig forklaring... Hvordan løser jeg dette problem?
|
| Til top |
|
| |
JanM Forum Bruger

|
| Sendt: 26 August 2007 kl. 23:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
- Ja det ved kanalskift bekymrer mig ikke, men det andet. Hmm.. Laver de en nyere type box hvor du kan fodre den gennem HDMI indgangen?
Det kan kun være det der gør det, at den ikke får vitaminer nok.
Kender ikke Stofas boxe, men har for nyligt skiftet fra en Sagem60 Selector til HD modellen, hvor signalet bliver sendt gennem HDMI, kan kun sige at biledet er blevet væsentligt forbedret på alle områder.
__________________ - Musik speak louder than words... Mr Andersen is BACK!!
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 26 August 2007 kl. 23:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Med en 50" ser man alle fejl  Der er hvis nogel på denne side som også har haft problmer med stofa, måske du skulle prøve at søge lid i dette forum.
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 27 August 2007 kl. 00:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
JanM skrev:
|
- Ja det ved kanalskift bekymrer mig ikke, men det andet. Hmm.. Laver de en nyere type box hvor du kan fodre den gennem HDMI indgangen?
Det kan kun være det der gør det, at den ikke får vitaminer nok.
Kender ikke Stofas boxe, men har for nyligt skiftet fra en Sagem60 Selector til HD modellen, hvor signalet bliver sendt gennem HDMI, kan kun sige at biledet er blevet væsentligt forbedret på alle områder.
|
|
|
Oki prøver at undersøge det, mener de kommer med en ny model box her til september, og mon ikke den har mulighed for HDMI, det vil jeg næsten tro...
|
| Til top |
|
| |
JanM Forum Bruger

|
| Sendt: 27 August 2007 kl. 00:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja TDC skulle også komme med en ny selector omkring juletid.. Skønno  __________________ - Musik speak louder than words... Mr Andersen is BACK!!
|
| Til top |
|
| |