- Jeg vil til hver en tid foretrække at købe tingene i en fysisk butik, med venlig og oplysende betjening, i en butik der ved hvad det drejer sig om og som har eksisteret lidt mere end 14 dage.
Men verden er ikke lyserød.. Og besparelserne er tit til at tage at føle på, når man køber on-line.
Men der er farer der ligger og lurer.
Er det en dansk on-line shop, er den E mærket, har de en service telefon man kan ringe til, hvis der opstår spørgsmål.
Har de i det hele taget et nummer man kan fange dem på, er der noget fysisk betjening i on-line shoppen, eller er det bare en død mail robot, man skriver til?
Leveres det af butikken, med kurer, fragtmand eller postDK?
Hvad gør man hvis skærmen har transport skader?
Hvad gør man hvis der skal noget teknisk support på skærmen senere hen?
Er der dansk garanti, eller er det noget parallel import?
Så det lidt svært.. 3k i besparelse, er 3k ekstra i baglommen.

|