| Sendt: 30 August 2007 kl. 18:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg overvejer at købe et LCD fjernsyn fra en netbutik, men kan det anbefales at købe fra en dansk eller tysk forhandler?
Nogle med gode råd eller erfaringer?
Mine umiddelbare fordele i tyskland:
-Billigere (-20%), samme leveringtid
Ulemper:
-Betaling? Kan Eurocard/mastercard benyttes?
-Langt til service...
|