| Forfatter |
|
droner Forum Bruger

Bruger siden: 22 August 2005
Status: Offline Indlæg: 81
|
| Sendt: 03 September 2007 kl. 21:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg skal have nyt tv til stuen. Afstand fra sofa til tv ca. 4-5 meter.
Tv'et skal bruges til TV (kabel) og DVD. Prisen er maks 8-9000. Jeg har
hørt at signalet mister meget når man kommer op på 37 tommer. Er der
noget om snakken? Jeg vil jo helst have et 37 tommer, men ikke
hvis kvaliteten går fløjten. Hvad vil I vælge?
|
| Til top |
|
| |
Nicolai18 Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 908
|
| Sendt: 03 September 2007 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vælg et 37" det du har hørt er noget pjat hvis man køber et ordentligt tv. Du kan sagtens få et fedt 37" tv til 8-9000. der er flere fede samsung, sony, jvc, panasonic modeller.
Ellers kan du også få et panasonic px 70 37" til den pris. Det er en plasma skærm. Men du får vist ikke bedre billed til prisen.
Nicolai __________________ Mine Film
Min Biograf
|
| Til top |
|
| |
Top83 Forum Bruger

Bruger siden: 25 August 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 6
|
| Sendt: 03 September 2007 kl. 22:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa...
Jeg skal også til at købe nyt tv, og er ligeledes i tvivl om det skal være 32" eller 37". Jeg sidder godt nok kun ca. 2,5 meter fra tv'et, men er det ikke federe med et stort tv? Og er der nogen der ved om samsungs Le-37m86/87 er til noget? Har set den til sølle 10.200 over nettet. Men jeg ville egentlig helst ha en philips med ambilight. Håber der er nogen der kan hjælpe.
MVH
|
| Til top |
|
| |
larl Forum Bruger

Bruger siden: 22 Oktober 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 912
|
| Sendt: 03 September 2007 kl. 22:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Top83 skrev:
| Jeg skal også til at købe nyt tv, og er ligeledes i tvivl om det skal være 32" eller 37". Jeg sidder godt nok kun ca. 2,5 meter fra tv'et, men er det ikke federe med et stort tv? |
|
|
Jo 
2,5m er faktisk fint til selv et 50" ... så hold dig ikke tilbage 
/Lars __________________ recordere.dk - AV Nyheder, Anmeldelser og Debat
|
| Til top |
|
| |
Top83 Forum Bruger

|
| Sendt: 03 September 2007 kl. 22:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe, ja, det var også lidt det jeg havde i tankerne. Så er det bare hvilken model det skal være, der er problemet. Der er alt for mange modeller at vælge imellem.
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 03 September 2007 kl. 22:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
larl skrev:
Top83 skrev:
| Jeg skal også til at købe nyt tv, og er ligeledes i tvivl om det skal være 32" eller 37". Jeg sidder godt nok kun ca. 2,5 meter fra tv'et, men er det ikke federe med et stort tv? |
|
|
Jo 
2,5m er faktisk fint til selv et 50" ... så hold dig ikke tilbage 
/Lars
|
|
|
Hmm 50" er måske lige overdrevet nok synes jeg, men 42" holder nok. Jeg har selv et 50", godt nok i plasma, men jeg synes at det bliver for grovkornet, hvis jeg sidder 2.5 meter fra det. Prøvede lige...
|
| Til top |
|
| |
larl Forum Bruger

Bruger siden: 22 Oktober 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 912
|
| Sendt: 04 September 2007 kl. 01:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
| Hmm 50" er måske lige overdrevet nok synes jeg, men 42" holder nok. Jeg har selv et 50", godt nok i plasma, men jeg synes at det bliver for grovkornet, hvis jeg sidder 2.5 meter fra det. Prøvede lige... |
|
|
Ja, ok. Det vil afhænge af mærke/model og du har ret i at der kan være nogle modeller som er mere grovkornet når man kommer for tæt på (hvis ellers 2,5m kan betragtes som tæt på).
/Lats __________________ recordere.dk - AV Nyheder, Anmeldelser og Debat
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 04 September 2007 kl. 01:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
larl skrev:
rattanhuset skrev:
| Hmm 50" er måske lige overdrevet nok synes jeg, men 42" holder nok. Jeg har selv et 50", godt nok i plasma, men jeg synes at det bliver for grovkornet, hvis jeg sidder 2.5 meter fra det. Prøvede lige... |
|
|
Ja, ok. Det vil afhænge af mærke/model og du har ret i at der kan være nogle modeller som er mere grovkornet når man kommer for tæt på (hvis ellers 2,5m kan betragtes som tæt på).
/Lats
|
|
|
Det er jo så spørgsmålet*S* men en full hd, i stedet for en model som min, ville nok hjælpe på det problem *S*
|
| Til top |
|
| |
Top83 Forum Bruger

|
| Sendt: 04 September 2007 kl. 02:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen, det er jo det. Det er bestemt ikke let at finde det rette tv! Men jeg går nu og spekulerer på om jeg så ik skulle købe en 40" fra samsung, model Le-40m87, den er jo med full-hd og super clear panel. koster kun 11.999 hos dansk it lager. Ufatteligt billigt!! Nå jeg kigger på skærmen i diverse butikker, er billedet rimeligt klart selvom jeg kun står 1 m. fra det.
Er der nogen der kan anbefale en fladskærm. min. 37 max 40?
|
| Til top |
|
| |