| Forfatter |
|
Ascari Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
| Sendt: 30 September 2007 kl. 00:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa, jeg har lige erhvervet mig et 42" Panasonic plasma tv som jeg er utroligt glad for. Jeg har bare et spørgsmål som jeg ikke har kunne få et godt svar på, hvordan støver jeg det af?
Skal jeg have en speciel klud, noget speciel rens eller hvad skal der til?
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Lynge Forum Bruger

Bruger siden: 03 Marts 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 821
|
| Sendt: 30 September 2007 kl. 00:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
swiffer...
De der fra reklamerne. de virker kanon __________________ Denon 3806+ROTEL RB 1572
PS3 + Mac Mini med XBMC
Synology 508 5Tb
XTZ 99.38
XTZ 99.25
4 x Canton 650 inceiling
2 x SVS PC12-plus + SVS as-eq1
Pioneer 508xd
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 30 September 2007 kl. 00:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med skidtet ascari!
Det er jo ikke et Pioneer, men pyt Spøg til side, såfremt vi snakker PV-70/PX-70 har du fået dig et fantastisk lækkert TV!
Skærmrens ala AM's TFT cleaner er perfekt, ellers kommer man langt med en blød fugtig klud. Husk at sprit er banlyst!  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 30 September 2007 kl. 01:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillyke med din nye skærm, den tror jeg også du bliver glad for... Pana er nu slet ikke så tosset *S*
Anyway, jeg bruger en HÅRDT opbreden fiberklud når jeg tører mit over, det tager alt... tobaksrøg eller hvad man nu har af irriterende ting og sager som ellers kan være svære at få bugt med, så det synes jeg virker fint. Men sørg for at den ikke er for våd og vær helt sikker på at den er ren.
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 30 September 2007 kl. 04:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
|
Tillyke med din nye skærm, den tror jeg også du bliver glad for... Pana er nu slet ikke så tosset *S*
Anyway, jeg bruger en HÅRDT opbreden fiberklud når jeg tører mit over, det tager alt... tobaksrøg eller hvad man nu har af irriterende ting og sager som ellers kan være svære at få bugt med, så det synes jeg virker fint. Men sørg for at den ikke er for våd og vær helt sikker på at den er ren.
|
|
|
Såfremt der efterfølgende er fugt på skærmen kan _særdeles_ blødt toiletpapir faktisk bruges til at tørre efter med, således at striber undgåes  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
| Til top |
|
| |
Ascari Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
| Sendt: 30 September 2007 kl. 14:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for alle de gode svar, så vil jeg gå i gang med at vaske mit tv inden længe  Tv'et er et Panasonic TH42PV70
|
| Til top |
|
| |
JRolLbs Forum Bruger

Bruger siden: 25 December 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 234
|
| Sendt: 30 September 2007 kl. 15:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
rattanhuset skrev:
|
|
|
|
Såfremt der efterfølgende er fugt på skærmen kan _særdeles_ blødt toiletpapir faktisk bruges til at tørre efter med, således at striber undgåes 
|
|
|
Avav, godt jeg ikke er din skærm. Min ville bestemt ikke være glad for at blive tørret af med træfibre - tror altså, det er særdeles forbudt, præcis ligesom man aldrig bruger køkkenrulle til aftørring af sine briller.
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 30 September 2007 kl. 15:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
JRolLbs skrev:
floe skrev:
rattanhuset skrev:
|
|
|
|
Såfremt der efterfølgende er fugt på skærmen kan _særdeles_ blødt toiletpapir faktisk bruges til at tørre efter med, således at striber undgåes 
|
|
|
Avav, godt jeg ikke er din skærm. Min ville bestemt ikke være glad for at blive tørret af med træfibre - tror altså, det er særdeles forbudt, præcis ligesom man aldrig bruger køkkenrulle til aftørring af sine briller.
|
|
|
Hvem snakker om træfiber?*S*
Mener selvfølgelig microfiber rengørrings klud 
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 30 September 2007 kl. 17:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
JRolLbs skrev:
floe skrev:
rattanhuset skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Min TFT skærm lever da i bedste velgående på 2. år uden den eneste ridse. Nu er der også væsentlig forskel på køkkenrulle og blødt toiletpapir  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
| Til top |
|
| |
Optimisten Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 62
|
| Sendt: 01 Oktober 2007 kl. 13:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Siden hvornår har toiletpapir været lavet af træ? Det må godt nok være mange år siden..
|
| Til top |
|
| |
Bassøe Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1567
|
| Sendt: 01 Oktober 2007 kl. 13:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Optimisten skrev:
| Siden hvornår har toiletpapir været lavet af træ? Det må godt nok være mange år siden.. |
|
|
Øh, mig bekendt laver man toiletpapir af, ja, papir og nu laver man jo stadigvæk papir af træ så det er der intet underligt i.....
|
| Til top |
|
| |
zebu Forum Bruger

Bruger siden: 20 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 82
|
| Sendt: 07 Oktober 2007 kl. 00:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmmm de må sgu da snart kunne lave det elektronisk
__________________ Alt under 80" er ikke en hjemme biograf....
|
| Til top |
|
| |
kaso Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2005
Status: Offline Indlæg: 959
|
| Sendt: 08 Oktober 2007 kl. 17:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
zebu skrev:
hmmm de må sgu da snart kunne lave det elektronisk  |
|
|
Så håber jeg bare, at det ikke er højspænding - AV 
|
| Til top |
|
| |
Nagash Forum Bruger

Bruger siden: 13 Februar 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 361
|
| Sendt: 08 Oktober 2007 kl. 17:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
Bruger siden: 04 Marts 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3050
|
| Sendt: 08 Oktober 2007 kl. 17:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg bruger noget skærmrens fra Audioquest, det koster 149,- for en flaske rens med en fiberklud. Jeg skal ikke kloge mig i om det er dyrt eller billigt, men det er i hvert fald effektivt. __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
| Til top |
|
| |