Forfatter |
|
lllouise Forum Bruger

Bruger siden: 25 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 8
|
Sendt: 03 Oktober 2007 kl. 22:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der en herinde, der kender dette tv - har netop købt det i ekspert til 7500 - undrer mig bare lidt over, at jeg ikek rigtigt kan finde det andre steder...kan stadig nå at returnere det, hvis ikke det er godt.
|
Til top |
|
|
Rehder Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 21
|
Sendt: 03 Oktober 2007 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej, hvis der mangler et nul i din vare beskrivelse, altså så det hedder TH37PX70E, så har jeg faktisk sådan et. Jeg havde før en Samsung LCD skærm, som jeg syntes var en udemærket skærm. Men jeg må sige, at Panasonic TH37PX70E er en betydelig bedre skærm efter min mening. Billedet står meget mere naturligt, farverne er rigtig gode, menuen er ganske nem, at finde ud af. Desuden er det et pænt tv at se på, et rigtig flot panel panasonic har fået lavet. Jeg har ikke fortrudt, at jeg byttede mit Samsung ud med Panasonic. Vil mene, at du gør et godt køb til pengene.
|
Til top |
|
|
lllouise Forum Bruger

Bruger siden: 25 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 8
|
Sendt: 03 Oktober 2007 kl. 22:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Tak for dit svar - har selv overvejet, om der mangler et nul i navnet - men har tjekket en ekstra gang i deres hjemmeside - og det er præcis sådan den står - uden nullet.. det er lidt sært fordi normalt komme der jo også masser af hits, hvis man søger på et tv - det gør der ikke på denne model.
|
Til top |
|
|
Insaniac Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 720
|
Sendt: 04 Oktober 2007 kl. 09:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej der mangler ikke noget 0. PX7 er bare en skrabet model af PX70.
__________________ Panasonic 37PV70 - Marantz SR5500 - Playstation 3 - Sanyo Z3 - Dali 5005LE - Dali C1000 - Dali R1000 - Dali SWA12
Hjemmebio!
|
Til top |
|
|
Wizard Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 351
|
Sendt: 04 Oktober 2007 kl. 10:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Var det ikke en ide at skrive hvad der "mangler" på denne skrabede model, du kan være helt sikker på at det bliver næste spørgsmål.
Jeg ved det ikke, men kunne godt tænke mig at vide det  __________________ /Wizard
|
Til top |
|
|
Søren Forum Bruger

Bruger siden: 03 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 222
|
Sendt: 04 Oktober 2007 kl. 10:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg ved ikke hvad forskellen på PX7 og PX70 er men jeg kan oplyse at jeg købte et TH37PX70 ved NB Radio i Roskilde for en uge siden for 8800,-. Det kunne vist godt findes billigere på nettet med jeg synes at det er en fordel at have et sted at indlevere apparatet hvis det skulle gå i stykker.
TV'et virker perfekt og billedet er fint - specielt efter at jeg har fået gang i en Selector boks.

__________________ Søren
Roksan TMS3/Artemiz, Koetsu Rosewood Signature, NLE 22 RIAA,
AMR DP-777 dac
Pass Labs Xp20
Pass Labs XA100.5
VA The Music
|
Til top |
|
|
Insaniac Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 720
|
Sendt: 04 Oktober 2007 kl. 19:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wizard skrev:
Var det ikke en ide at skrive hvad der "mangler" på denne skrabede model, du kan være helt sikker på at det bliver næste spørgsmål.
Jeg ved det ikke, men kunne godt tænke mig at vide det 
|
|
|
Nej, for det ved jeg ikke selv Har dog set flere indlæg her på sitet og på recordere.dk om det, så hvis man søger lidt burde det være muligt at finde det. __________________ Panasonic 37PV70 - Marantz SR5500 - Playstation 3 - Sanyo Z3 - Dali 5005LE - Dali C1000 - Dali R1000 - Dali SWA12
Hjemmebio!
|
Til top |
|
|