Hejsa har lige idag været inde og se på BeoVision 5 (Plasma).
Ville lige give mit besyv på dette tv.
BeoVision 5 (Plasma), der fåes i alle tænkelige farver, koster selvfølgelig lidt extra, men det kan skaffes.
Specs:
42" 16:9 Widescreen
Contrast 4000:1
Det har også Inbygget dolby pro logic, digital osv.
Det tv jeg så var aqua blå, i børstet aluminium. Hvilket jeg syntes var kanon flot til det og højttaler stoffet var selvfølgelig i samme farve. Det første man ser er at kassen er lidt stor, men det kan selvfølgelig også hænges op på væggen, så det gør faktisk ikke noget. Det kan selvfølgelig også bare stå på sin stel, der kan dreje efter hvor man sidder med sin fjernbetjening, hvilket er rigtig dejligt, så man ikke skal sidde et bestemt sted.
Skærme er det b&o kalder anti-refleks belagt, så ligegyldigt hvor mëget lys der er i rummet, så det kan vise perfekte billeder i kraftig sollys, lækkert. Billedet står utrolig klart selv når man går tæt på, farverne er fuldstændig faktastiske, det står utroligt flot.
Der er de sædvanlige indgange på det, og selvfølgelig også dvi pc indgang, til dem der har lyst til det.
Billedet kan godt brænde fast, men gør det altså først efter 48 timer , med et billede der slet ikke flytter sig. Tro jeg ikke man nogensinde kommer til det. Holdbarheden er også en ulempe ved de fleste plasma skærme , men det her kan holde op til 20 år, tag den!
Og nu til prisen hvilket jég ikke syntes er helt ved siden af, når man har set det i auktion, det er fedt.
151,995-,
Karakter: 

ud af seks.