Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 33
Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 14:10 | IP-adresse registreret
Jeg har lige købt et M87 tv fra Samsung... jeg kommer nu til at se at jeg måske får problemer når jeg vil have det op på væggen at hænge da stikkene sidder "plant" på bagsiden.
Er der nogen der har erfaring med dette og evt. ved hvor man kan få vinklet HDMI kabler... vil jo gerne have det så tæt på væggen som muligt...
Bruger siden: 13 Februar 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 361
Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 14:25 | IP-adresse registreret
Tror nu roligt du kan købe et ophæng der holder den tæt inde på væggen. Nu er selve området hvor stikkene skal sidde bagpå tvet jo sænket en del ind i tvet.
Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1487
Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 14:29 | IP-adresse registreret
Jep mine forældre har også lige købt sådan et tv og der var ingen problemer .. du for nok aldrig skærmen til at hænge så plant til væggen som du håber på
__________________ MonoTovarisj
Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
Har godt nok lige skåret et hak i den nederste skinne, for at kunne få plads til kablet fra computeren ;) Men virker fint...
Der er afstands-klodser med i pakken hvis man ønsker at få lidt mere plads bagved, men ville selv have det så langt inde mod muren som muligt! Derfor valgte jeg at skære i det ;D
__________________ Samsung LE37M87BD & Samsung LE40M87BD l Harman/Kardon Cinespecial 29 l Samsung BD-P1400 l Harman/Kardon HKTS-11BQ
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum