Bruger siden: 02 April 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 97
Sendt: 31 Oktober 2007 kl. 08:29 | IP-adresse registreret
Hej alle herinde.
Jeg har sidste jul erhvervet mig et Samsung PS42Q7HX eller hva det nu hedder. Et 42" plasma TV. Nu syns jeg bare efterhånden det støjer. Hvis man sætter TV'er på mute og ser billeder kun og lytter. Så er det når det skal vise meget lyse farver det støjer. Det larmer ligesom mere ved lys end mørk. Man kan næsten høre på TV'et hvilken farve det viser :S
Ikke så det er larmende som sådan. men en irriterende summen. Troede Samsung's komponenter var lidt mere kvalitet og isoleret ordentlig. Men andre der har samme problem ? og evt. har fået det fixet ?
Bruger siden: 21 Oktober 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 6
Sendt: 10 November 2007 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
Jeg har talt med en som har købt et Pioneer Plasma tv som også larmer når der er hvidt billede på skærmen,efter hvad han siger er det noget alle plasma skærme gør, mere eller mindre
Bruger siden: 23 Oktober 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 439
Sendt: 11 November 2007 kl. 18:59 | IP-adresse registreret
Havde et Hugoson...godt nok LCD...men det støjede også, hvis du skruede ned for "backlight" brummede den..
Har godt nok læst lidt rundt på nettet om at Plasma TV godt kan sige lidt, specielt hvis de skal vise lys skærm... men mit PX70 siger nu heller intet l
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum