| Sendt: 06 November 2007 kl. 14:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Jeg har netop fået mit nye Pioneer 428XD plasma tv hjem.
Er der nogen som har haft held med at finde informationer, så man kan styre TDCs(YouSee) Selector med denne fjernbetjening. Den har enkelte modeller lagt ind som standard under STB (Canal Satelite, Humax, Pace, Sky digital etc.) men ingen Sagem.
Det ville jo være lidt rart, når alt man bruger den anden betjening er til at skifte kanaler. __________________ Min Hjemmebio
|