Bruger siden: 28 Maj 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 101
Sendt: 16 November 2007 kl. 11:32 | IP-adresse registreret
hej min bror har lige købt pz70 i 42 tommer versionen og det er han mega glad for. men det man nok skal gøre op med sig selv er om man virkelig har brug for 1080P eller kan nøjes med 720p opløsningen. det kommer jo også meget an på hvad du vil bruge dit tv til, da det jo alligevel er en del flere penge man skal ha op af lommen for at på en PZ70 model. Men det er da et bedre fjernsyn, selvom jeg synes man for utroligt meget for pengene med et px70.
Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
Sendt: 17 November 2007 kl. 15:55 | IP-adresse registreret
PSSO skrev:
Hvad med strømforbruget for pz70. Har hørt at den bruger omkring 700w og har indbygget blæsere. Er det korrekt ?
700W lyder af meget, men der står intet om forbrug.. Mht. blæserne så er der blæsere i mange fladskærme, inkl. mit eget... Men dem kan jeg ikke høre... Heller ikke når jeg er tæt på...
Bruger siden: 08 Januar 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 286
Sendt: 17 November 2007 kl. 16:42 | IP-adresse registreret
Har selv en px70 der bruger omkring 300w og er uden blæsere. Havde faktisk overvejet at skifte til pz70 indtil jeg hørte om det med strømforbruget, men har ikke kunnet finde nogle specs.
Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 1076
Sendt: 17 November 2007 kl. 20:36 | IP-adresse registreret
michael hansen skrev:
Hej
Min bror har lige købt en px70 og er selv lykkelig ejer af en... Den er hermed anbefalet
Prisen er også god ca 11.000.-
Det var dyrt ! ! PPradio.dk,som er panasonic center siger 10K, - og alt efter hvordan man har det m rene netbutikker fås den faktisk helt ned til ca 8.5K !
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum