Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 23:13   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: REDIGERET! Har du et PHILIPS TV 37PF9946? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Zeis
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 November 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 17 November 2007 kl. 13:51 | IP-adresse registreret  

Hej!

DETTE INDLÆG ER REDIGERET EFTER JEG HAR MODTAGET NYE OPLYSNINGER 18/11-2007 ;o)

Dette indlæg burde måske nok ligge under noget KØB OG SALG eller EFTERLYSNING, men nu prøver jeg her alligevel.

Jeg har tidligere skrevet et indlæg der lød således under køb og salg:

Jeg har et PHILIPS TV 37PF9946 men kan ikke få den op at stå (tv'et altså), da jeg mangler en fod (stand) til den.

Ja, en fladskærm bør sidde på væggen, men det har jeg bare ikke plads til, desværre!, så hvis du har sådan et tv, eller kender nogen der har, og ikke bruger foden til noget, så kontakt mig hurtigst muligt.

Jeg har kontaktet PHILIPS Customer Care Center ang. mit problem, men tror de i første omgang har misforstået mig, så indtil videre prøver jeg stadig at skaffe et privat.

Mit problem er nu, at ham jeg har købt tv'et af bare aldrig brugt foden, så den ligger stadig i den originale kasse.......problemet er bare, at han ikke ved hvor kassen er blevet af, den er blevet pist væk, så jeg mangler stadig en fod.

Har du denne fod liggende i gemmerne, og ikke har noget at bruge den til fordi dit tv ALTID skal hænge på væggen, så kontakt mig for evt. handel, også selv om det evt. KUN skulle være på LÅNEBASIS (jeg har jo kun brug for foden indtil engang i foråret 2008.

Her et et link til hvordan foden ser ud:

http://www.kellonet.hu/thumbnails/tnPHILIPS%2037PF9946%20(PH OTO%20254).jpg

Send evt. en PM.

På forhånd tak til alle........

Til top Vis Zeis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zeis

perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 17 November 2007 kl. 15:42 | IP-adresse registreret  

Jeg tror Philips Costumer Care har misforstået dit spørgsmål. Det som du søger er den fod som følger med til dit TV som standard.

Philips tror at det er et TV bord du søger, og derfor henviser de dig til en radioforretning.

Foden må da kunne skaffes som reservedele hos den nærmeste radio/TV forhandler!

PS: Jeg håber iøvrigt at du har fået den originale kvittering af sælger. Når der mangler tilbehør til et produkt er det ofte fordi det er stjålet.

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 17 November 2007 kl. 15:46 | IP-adresse registreret  

Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted

Zeis
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 November 2007 kl. 11:03 | IP-adresse registreret  

perejvind skrev:

Jeg tror Philips Costumer Care har misforstået dit spørgsmål. Det som du søger er den fod som følger med til dit TV som standard.

Philips tror at det er et TV bord du søger, og derfor henviser de dig til en radioforretning.

Foden må da kunne skaffes som reservedele hos den nærmeste radio/TV forhandler!

PS: Jeg håber iøvrigt at du har fået den originale kvittering af sælger. Når der mangler tilbehør til et produkt er det ofte fordi det er stjålet.

Jeg tror du har ret, de må have misforstået noget hos PHILIPS, jeg skriver til dem igen, hvis INGEN herinde har en fod de vil af med ;o)

Jeg har prøvet div. radio/tv forhandlere og værksteder, men der er endnu ikke nogen der har haft et liggende eller har kunnet skaffe et (tror heller ikke de har prøvet)

Ja, jeg har den originale kvittering, tv'et har kostet 30.000 kr. i Expert i 2004, han har som jeg skrev, haft den hængende på væggen, og nu kan han ikke finde kassen hvor foden er i, og jeg kan ikke vente på at han får ledt færdigt ;o)

Zeis
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 November 2007 kl. 11:04 | IP-adresse registreret  

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes