| Forfatter |
|
ridder269 Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2007 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1
|
| Sendt: 08 December 2007 kl. 18:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har haft mit Pioneer tv nu en måneds tid, og jeg syntes det støjer rigtig meget. Det er en elektrisk summen, som forøges i takt med lysstyrken - sindsygt irriterende. Jeg sidder ca. 3 m. fra tv'et og kan nemt høre det - også med lyd på. Der står i manuellen at der er panelstøj, men hvor meget skal man acceptere i så et dyrt tv. Hvad har I andre af erfaringer omkring dette?
|
| Til top |
|
| |
Vincent. Branchemedlem

Lightnsound.dk
Bruger siden: 19 September 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 343
|
| Sendt: 08 December 2007 kl. 19:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har et pioneer. 507AX og der kan jeg dårligt høre panelet før jeg står ved skærmen så jeg tror da bestemt at du skal brokke dig når du uden besvær kan høre det selvom du har lyd på tv'et
__________________ Jeg høre musik ikke teknik
|
| Til top |
|
| |
Smurf Forum Bruger

Bruger siden: 04 Marts 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 137
|
| Sendt: 09 December 2007 kl. 16:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm problemet er jo lidt hvad er meget panelstøj? Må indrømme jeg skal helt hen til mit før jeg kan høre en svag summen, når det er i brug har godt nok også skruet en del ned for kontrasten under indkøring men alligevel.
P.s. kan også være min TDC hardisk på KISS boksen overdøver den :P __________________
PDP-508xd
Receiver Pioneer VSX-2016AV-S
Panasonic DMP-BD10AEG-K
Højtalere Infinity 5.1 setup
TDCTV via bredbånd afventer endelig installation den 8 nov pga fejl!
|
| Til top |
|
| |
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 09 December 2007 kl. 16:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan heller ikke høre panelet på mit 436XDE, stort set heller ikke når jeg står lige op ad det. Det må være en fejl i panelet eller lign. Dog kan jeg godt høre, når der f.eks. kommer en hvid baggrund, så kontrasten øges, at det så summer en svag smule mere.
|
| Til top |
|
| |
Alland Forum Bruger

Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 515
|
| Sendt: 09 December 2007 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har et 4280xa og kan også godt høre den summen du taler om (altså fra min egen skærm ).. tror ikke der er noget galt med din skærm, sådan er det bare...
-Allan
|
| Til top |
|
| |
mortenkbh Forum Bruger

Bruger siden: 24 August 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 210
|
| Sendt: 09 December 2007 kl. 17:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Panasonic plasma lider af samme skæbne - men det er meget forskelligt fra tv til tv.
Mit summer også kraftigt ved lyse billeder - fik den forklaring at jeg skulle prøve at vende netstikket i stikkontakten så jeg valgte altså at leve med lyden , som iøvrigt blir overdøvet at lyden fra højttalerne.
Men sjov forklaring jeg fik fra TC Vesterbro 
|
| Til top |
|
| |
detoch Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 232
|
| Sendt: 10 December 2007 kl. 00:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vores pio 508xd kan man næsten ikke høre, det er så lidt at det kan man ikke klage over..  __________________ 50" PDP 508XD Pioneer
Denon BD3800
Onkyo 905
Aurum Cantus Volla
Aurum Cantus V4C
Dali Helicon S600
Dali Euphonia RS3
Dali Silver Wave 2
Tara Labs
|
| Til top |
|
| |
TVJ1 Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 8
|
| Sendt: 10 December 2007 kl. 11:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej MortenKbh.
Jeg er ikke sikker på du skal grine af TC vesterbro. I Hifi verdenen er der nogen der mener at det har indflydelse på lyden om netstikkene vender rigtigt.
Det er da et forsøg værd - også selvom det ikke virker. Hellere prøve og så afvise det end at finde ud af om 5 år at det faktisk kunne have hjulpet 
__________________ TVJ1 - PDP-5080XD
|
| Til top |
|
| |