| Sendt: 22 December 2007 kl. 11:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Begge er gode TV,men på 50 og 60 tommer modeller kan du virkeligt se det. Men kommer du fra et "dårligere" TV vil begge være virkeligt gode TV. Men husk at kalibrere det! __________________ Onkyo TX-SR706, Sony 46W4500,.Jamo S606 HCS3
Min bio
|