| Sendt: 22 December 2007 kl. 17:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej...
er ved at lave om i hjemmebioen.
Mit ? er :
Er der forskel om man kører hdmi over reciveren eller direkte fra aspilleren??
Årsag,: er ved at købe en avr-3805 hvor der ikke er hdmi in/out og vil vide om det er en gene eller blot et ? om antallet af kabler til tv´et
ps! tak for generel super seriøst forum
|