Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 23:15   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Hitachi 42PD9800 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
woyer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2008
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 07 Januar 2008 kl. 07:07 | IP-adresse registreret  

Jeg er ny herinde, så hey alle :]

Men til topic. Jeg har været ude kigge på fjernsyn, og har set en del igennem. Mit valg bliver Hitachi - Samsung, Pio., Pana., er ikke mig.

Har set lidt film på 9700'ern, devsærre ikke i blue-ray. But me liked what i saw. Kan nogen sige om hd-features er blevet forbedret (havde læst at 9700'ern haltede lidt mht. hd) ? Eller skal vi over i en anden model ? Og kender I nogen danske online butikker som måske kunne bestille det hjem ? Er pt. tvunget til udlandet.

Takker >:)  
Til top Vis woyer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af woyer

andersena
Branchemedlem
Branchemedlem
PowerMill Service

Bruger siden: 09 Februar 2007
Lokalitet: København
Sendt: 07 Januar 2008 kl. 07:24 | IP-adresse registreret  

må helt ærligt undres her. Hitachi er bare vestel produkter med hitachi skilte på. og i min verden er vestel ikke noget at råbe højt om..

men hvis det falder i din smag så er det jo ikke noget der skal holde dig tilbage

woyer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2008
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 08 Januar 2008 kl. 06:48 | IP-adresse registreret  

Ikke for at lyde grov, men har du set nogle af Hitachi's nyeste produkter i et godt setup ? :)

Man kan pege fingrer af nogle af deres gamle modeller imo.. Men har vedtaget at jeg køber det, efter at have snakket med et firma i USA.
Til top Vis woyer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af woyer

andersena
Branchemedlem
Branchemedlem
PowerMill Service

Bruger siden: 09 Februar 2007
Lokalitet: København
Sendt: 08 Januar 2008 kl. 07:12 | IP-adresse registreret  

woyer skrev:
Ikke for at lyde grov, men har du set nogle af Hitachi's nyeste produkter i et godt setup ? :)

Man kan pege fingrer af nogle af deres gamle modeller imo.. Men har vedtaget at jeg køber det, efter at have snakket med et firma i USA.

ingen grund til at undskylde. du har al mulig ret til din mening.
jeg ser dem forholdsvis tit. de kommer til reperation. men nej jeg har ikke set dem i et godt setup. men min vurdering er objektiv idet alle de tv jeg får ind bliver sat til samme antenne stik. og jeg har endnu ikke set et hitachi der bare var et vestel med hitachi skilt på. og vestel er ikke min smag, de er for billigt samlet og for billigt produceret.

MEN som sagt da jeg ikke føler med i hitachi så skal jeg ikke kunne sige om der er nogle nye modeller vi slet ikke ser som er gode. så derfor er det slet ikke sikkert vi er uenige
jeg har nemlig ikke set den model

og dertil håber jeg fuldstændigt på at det tv du får er godt, og det lever op til dine forventninger.  

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes