| Forfatter |
|
djkoch Forum Bruger

Bruger siden: 27 September 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 33
|
| Sendt: 10 Januar 2008 kl. 15:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jeg har tidligere skrevet omkring køb af ca. 32" LCD skærm med DVB-C indgang til YouSee kabeltv, og helst med full-HD og Harddisk - MEN det ser ud til jeg har skudt over målet mht. prisniveau, og realitet...
Hvilke modeller skal jeg gå efter hvis jeg "bare" vil ha' DVB-C kortindgang i fjernsynet. Hvis jeg holder mig i et 32" så behøver jeg ikke full-HD, men hvis 40" gerne full-hd. Umiddelbart er 32" rigeligt. Hellere kvalitet fremfor kvantitet.
Prisramme 10.000,-
Er det overhovedet muligt?
På forhånd tusind tak for hjælpen.
|
| Til top |
|
| |
djkoch Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Januar 2008 kl. 17:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har kig på NAD 32" A2 model fra Hifiklubben. Nogen der har erfaringer med det?
|
| Til top |
|
| |
nemligja Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 893
|
| Sendt: 10 Januar 2008 kl. 17:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sony laver også med indbygget dvb-C
__________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
| Til top |
|
| |
CJ Anderson Branchemedlem

Expert Allerød
Bruger siden: 18 September 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 9
|
| Sendt: 10 Januar 2008 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej djkoch.
Sony / Metz / NAD / Loewe er vidst de eneste som har mulighed for DVB-C på det danske marked pt. NAD tv du har kigget på er et rigtigt godt bud efter min mening giver et flot billede og en lækker lyd..
I samme prisklasse kunne en Sony KDL32D3000 også være et godt bud. findes også som 40" (KDL40W3000) med Full HD.
Mvh Casper
|
| Til top |
|
| |
djkoch Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Januar 2008 kl. 20:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Grunden til jeg gerne vil have DVB-C er for at slippe for den ekstra boks ... MEN er lidt i tvivl og håber i kan afklare et spørgsmål for mig. Hvis
jeg køber et LCD der "kun" understøtter DVB-T, og køber en ekstra boks
(f.eks. selector), kan man så bruge tv'ets tuner til kanalerne? altså sender boksen DVB-T til fjernsynet, eller skal i fremover man skifte kanal på selector boksen (som ved parabol)?
Håber I forstår mit spørgsmå :)
|
| Til top |
|
| |
djkoch Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Januar 2008 kl. 20:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
altså kan man overføre det digitale signal til tv'et, så man kan bruge tv'ets tuner til at skifte rundt på kanalerne (og gemme selectoren af vejen)...?
|
| Til top |
|
| |
djkoch Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Januar 2008 kl. 15:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så blev mit nyt tv bestilt...
Sony KDL32D3000 blev vinderen. Var egentlig hook på NAD'en, men efter at ha' læst diverse anmeldelser, og hørt fra folk i diverse butikker, så endte jeg op med Sony'en frem for NAD'en.
Bestilt hos LCD.dk, sammen med CA-modul, så nu skal jeg bare i TDC og ha' bestilt et kort. Kan man få et kort uden at skulle tegne abonnement på favoritpakken, eller er det et must?
Lars
|
| Til top |
|
| |
CJ Anderson Branchemedlem

Expert Allerød
Bruger siden: 18 September 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 9
|
| Sendt: 12 Januar 2008 kl. 18:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
djkoch skrev:
Så blev mit nyt tv bestilt...
Sony KDL32D3000 blev vinderen. Var egentlig hook på NAD'en, men efter at ha' læst diverse anmeldelser, og hørt fra folk i diverse butikker, så endte jeg op med Sony'en frem for NAD'en.
Bestilt hos LCD.dk, sammen med CA-modul, så nu skal jeg bare i TDC og ha' bestilt et kort. Kan man få et kort uden at skulle tegne abonnement på favoritpakken, eller er det et must?
Lars |
|
|
Hej Lars, den bliver du helt sikkert glad for. Ang Yousee kort, så koster det 199,- kr at have pr år, uden du behøver ekstra pakker osv. du har desuden mulighed for at se grundpakken uden kort.
|
| Til top |
|
| |
djkoch Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Januar 2008 kl. 19:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal jeg bare gå ned i butikken og få det? man kan ikke bestille det online uden favorit pakke...
|
| Til top |
|
| |