Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 20:46   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Philips, Sony, Phocus, Lava el. LG?? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Hannah
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2008
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 23 Januar 2008 kl. 19:56 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg har fået et tilbud, jeg næsten ikke kan afslå - og så er jeg alligevel på vej til at gøre det.

Jeg har længe kigget på Samsung (M86), og så blev det PanaPX70. Jeg stod nærmest med dankortet fremme og skulle handle Pana, da min kammerat siger:

"Min nabo forhandler Philips, Sony, Phocus, Lava og LG. Han vil sikkert give dig en god pris. Find dig et tv, du vil have, så finder jeg en pris til dig via ham"

Nu har jeg så kigget - men jeg kan kun finde D3000 fra Sony som tiltaler mig, og den er selvfølgelig udsolgt fra leverandøren. Nedtur!

Er der nogen, der kan nævne mig et godt køb blandt de nævnte mærker til omkring 10.000 kr.??

Mange tak! Det er frustrerende, når man aldrig render ind i de gode tilbud ellers. Nu har jeg det gode tilbud, og så vil jeg egentlig helst bare have et Pana   Nemesis, f**k af!

Til top Vis Hannah's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hannah

perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 23 Januar 2008 kl. 20:08 | IP-adresse registreret  

Af dem du nævner, ville jeg helt sikkert vælge Panasonic PX70. Til den pris den sælges for, er den umulig at slå.

Bare min mening

Hannah
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2008
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 24 Januar 2008 kl. 11:15 | IP-adresse registreret  

Men lad os så sige, at jeg pludselig kunne få fingrene i et Sony eller et Phillips med 20% rabat på udsalgsprisen - er der så nogle skærme fra Sony eller Phillips eller LG, der i udsalg koster ca. 12-13000, som er bedre end Panasonics plasma til 9000-10000?

Giver det mening?

Til top Vis Hannah's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hannah

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes