Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 11:54   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: BeoSystem 1 og Philips 47PFL9732 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Peoke
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Februar 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 08 Februar 2008 kl. 06:48 | IP-adresse registreret  

Kan man koble et BeoSystem 1 sammen med et Philips 47PFL9732? 9732 har ikke VGA input, men har set man kan få et kabel der går fra VGA -> DVI og derfra kan man så koble et et DVI -> HDMI kabel på. Vil det virke?

Der er noget med at VGA udgangen på Beosystem 1 kører 50Hz. Hvis jeg kigger i specifikationerne på 9732 står der både "computerformater" og "videoformater". Under "computerformat" står der at den kun understøtter 60Hz ved 1080i, men ved "videoformat", står der at den understøtter både 50 og 60Hz ved 1080i. Hvad skal jeg gå ud fra?

Kunne også godt tænke mig at vide om det er muligt at få smidt lyd fra alle indgange på 9732, over i BeoSystem 1, via det digitale coax output på TV'et? Eller er det kun lyd fra den digitale tuner?

Og så lige et tillægsspørgsmål. Kablet som jeg omtaler øverst i tråden (VGA -> DVI -> HDMI) Hvordan er det overhovedet muligt? Hvordan kan bare gå fra analog (VGA) til digital (DVI) uden nogen form for omformer??? Og hvis det er muligt hvorfor findes der så ikke kabler som går fra VGA -> HDMI (I 1 kabel) ?

Håber i kan hjælpe :)

Mvh Peoke
Til top Vis Peoke's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peoke

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes