| Sendt: 09 Februar 2008 kl. 13:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har prøvet guiden på flatpanels, men har lidt på fornemmelsen at billedet godt kan blive endnu bedre.
Har prøvet smække Moulin Rouge på min Denon DVD-3930 og sammenligne med billedet af manden med hatten som står med armene spredt - næsten nederst på siden: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1270&zoneid=1
Hvis jeg skal beskrive, så er frakken på mit TV lidt mere rød end på det nederste billede og han er lidt mere brun - lidt mere farverig i hovedet....men slet ikke så rødlig i hovedet som på det øverste billede.
Jeg ved godt at min PC skærm ikke er kalibreret, men jeg kan sagtens se forskellen på de to billeder - ukalibreret vs. ISF kalibreret.
Håber på nogle gode forslag til indstillinger. Hvilke indstillinger har I haft god succes med? Hvordan har I gjort / testet ?
Nogen der har prøvet at indstille et 508XD med de oplysninger fra et 508XD der er ISF kalibreret, og har nogen evt. hentet de tal ud?
Hører gerne råd / forslag. Super lækkert TV 
Jeg har prøvet at søge lidt rundt i forum, men har ikke lige fundet det rette. Hvis nogen husker et navn på en god tråd eller har gemt link, hører jeg gerne, tak.
|