Bruger siden: 14 Marts 2008 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 4
Sendt: 14 Marts 2008 kl. 18:57 | IP-adresse registreret
som det kan ses her kan man jo få en sanyo z5 helt ned i 8000 nu. http://www.pricerunner.dk/pl/98-745248/Projektor/Sanyo-PLV-Z 5-Sammenlign-Priser?other_hits=198%3Asanyo+z5%3B%3B23%3B& ;q=sanyo+z5 har nu fået et rum hvor der er plads til at lave en biograf. men ved ikke om der er kommet nogle nye projektorer i denne prisklasse som sparker den af banen? vil vel egentligt bare hører om det er en god handel jeg har fundet her?
Måske du også skulle tage et kig på denne her, det skulle være en rigtig god projektor til prisen. Man kan købe den til 8.000 kr i HiFi klubben hvis man er medlem, hvilket er gratis at blive.
Bruger siden: 14 Marts 2008 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 4
Sendt: 14 Marts 2008 kl. 20:29 | IP-adresse registreret
hehe så mange oplysninger så lidt tid :) kom da frem til at jeg skal have målt min stue op og se hvilket billede jeg så får med de forskellige projektorer. men hvilken andre tyske handelssider er der? for kan jeg købe den meget billigere der ved jeg godt hvor jeg skal hen!
Du skal være opmærksom hvis du køber brugt på ebay fx. , at på mange projektorere kan man fuske med den time tæller, der holder øje med hvor meget lampen i projektoren har kørt. De fleste projektorlamper koster et sted mellem 2000 - 4000 kr. så det kan hurtigt blive en dyr fornøjelse hvis der er fusket med den.
Hvis du fx. køber din projektor i HiFi klubben kan du tegne en ekstra forsikring som dækker i 4 år også hvis lampen sprænger, uanset hvor mange timer den har kørt.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum