| Sendt: 04 Februar 2004 kl. 21:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Jeg går med seriøse planer om at købe en Projektor her i nærmeste fremtid, og mit valg er indtil videre havnet på en Panasonic AE500 
Men nu er spørgsmålet hvordan jeg lige får den tilkoblet men bedst muligt billedkvalitet. Skal lige sige at den skal bruges til film og tv.
Da jeg bor lidt ude på landet, så er jeg ikke så heldig at være på noget kabelnet eller andet , så derfor har jeg en del der skal kobles på. Jeg har en Video med 2 stk Scart, en Analog parabol Receiver med 2 stk Scart, en Digital parabol med 2 stk Scart, og DVD afspiller en Sony DVP-NS905V med diverse udgange.
Havde selv tænkt på at kører det hele over min Surround Receiver en Sony STR-DB940 ( en rigtig lækker sag synes jeg ).
der er der nemlig S-VHS indgange og udgang til monitor, så burde der jo kunne nøjes med at køre et godt S-VHS kabel op til Projektoren. det må da gi´et fint billede eller er det en helt forkert måde at gøre det på ? Bruger idag S-VHS kabel til min DVD da det er det eneste ledige i mit tv og det giver da et fint billede.
er der nogen der kan hjælpe 
|