Forfatter |
|
Loginox Forum Bruger

Bruger siden: 31 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3
|
Sendt: 31 August 2008 kl. 21:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
kasper_j Forum Bruger

Bruger siden: 24 Juni 2008 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 67
|
Sendt: 31 August 2008 kl. 21:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
DVB-T tuneren bruges hvis du modtager signal fra en traditionel antenne (sådan en du har i stuen, eller sidende udenfor huset). Har du kabel tv, skal du bruge den almindelige analoge tuner, eller en ekstern tuner (f.eks. en zaptor eller selector).
Har aldrig hørt om Sterling (andet i forbindelse med fly ) så personligt ville jeg ikke engang overveje det - Når det så er sagt så er Samsungs S serie, efter min mening, ikke noget at råbe hurra for (og det var endda den pæne formulering). Skulle jeg vælge et af de 2 ville det bestemt være Samsungen, men personligt ville jeg nok hæve budgetet lidt.
|
Til top |
|
|
Loginox Forum Bruger

|
Sendt: 31 August 2008 kl. 21:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vidste enlig godt tv'et var i den billige ende..
Hvar vil du så foreslå?
Det skal bruges i et rum på 13 m2.
og vil ikke somme til at sidde mere end 2-3 meter fra skærmen.
|
Til top |
|
|
kasper_j Forum Bruger

Bruger siden: 24 Juni 2008 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 67
|
Sendt: 31 August 2008 kl. 21:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Personligt ville jeg vælge et Panasonic PX80 plasma i enten 37 eller 42" (de koster ca. det samme 6.500-7000 hos de billigste online forhandlere) - Har selv 42" modellen, og efter min mening er det der du får mest for pengene. Jeg sidder ca. 2½-3 meter fra skærmen, og den virker absolut ikke for stor - Du kan læse en dansk test af det her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id= 1213261291
Alternativer kunne være noget fra Samsungs AXXX serie, eller sonys W4000, jeg overvejede selv w4000, men syntes bedre om billedet på Panasonic'en - Men der er helt sikkert nogen herinde som ved mere om LCD alternativerne.
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1177
|
Sendt: 31 August 2008 kl. 22:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alene ud fra at jeg aldrig har hørt om "producenten" Sterling så ville jeg klart vælge Samsung Godt nok så er den omtalte Steling en full HD skærm og til 5000 så virker det måske lidt for billigt? Vil mene at en fullhd skærm, fra de anerkendte producenter, ligger på 8-9K og op.
Du kan selvfølgelig være heldig at det er et rigtig godt panel der sidder i sterlingskærmen, men der må du igang med at søge på nettet.
Mvh. Henrik __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
Mit Setup - Opdateret 22/1-2009
|
Til top |
|
|
Loginox Forum Bruger

|
Sendt: 01 September 2008 kl. 09:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Taurus Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2003 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 711
|
Sendt: 05 September 2008 kl. 01:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
HenrikW skrev:
Vil mene at en fullhd skærm, fra de anerkendte producenter, ligger på 8-9K og op.
|
|
|
Naah ikke rigtigt vel? 
http://www.fleggaard.dk/pi/Samsung_LE_40A559_12975_107.aspx
5999 kr...Dette må iøvrigt være noget nær det bedste fladskærmstilbud for øjeblikket
Samsung Axxx serie syntes jeg har et rigtigt godt billede, dog med undtagelse af 3-serien!
|
Til top |
|
|
lion_1974 Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2008 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1
|
Sendt: 14 September 2008 kl. 13:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige oprettet mig da jeg har købt et Sterling 42" Plasma hos www.secondmedia.eu/dk jeg bestilte det onsdag og havde det leveret fredag med fragtmanden, jeg betalte 3995 + fragt, og jeg må sige at jeg er positiv overrasket. Der er kanon billedekvalitet, dvb-t tuneren fungerer 100%, der er ingen udfald som jeg har oplevet med andre dvb-t tunere. Designet er flot og den høj glans sorte finish er flot. Det har HDMI samt alle andre nødvendige tilslutninger så det opfylder alle mine krav, så jeg kan kun anbefale andre at gøre samme køb!
|
Til top |
|
|