Bruger siden: 07 Februar 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 3
Sendt: 07 Februar 2004 kl. 17:03 | IP-adresse registreret
Hej alle!
Jeg er ved at overveje om jeg skal investere i en projektor, men jeg aner ingenting om hvad det er jeg skal kigge efter. Jeg ved der er noget med lysstyrken og at en ny pære er meget dyr, men ellers ved jeg faktisk ikke rigtig noget. Jeg så en film på projektor som en kammerat havde lånt, og så blev jeg jo pludselig meget interesseret i selv at anskaffe mig sådan en.
Jeg er på udkig efter en brugt da der ikke er det store budget. Jeg kan se at der er en del ASK IMPRESSION i den blå avis og til billige penge (4000 - 5000), men igen....jeg ved ikke om jeg køber katten i sækken.
Jeg regner bare med at bruge den til at se dvd på.
Er der nogen der kan hjælpe med nogle gode råd? Så vil jeg blive meget glad.
med hensyn til Ask Imperssion projektor i den blå avis er de 4:3 og derfor ikke så gode til film men kan da bruges. jeg vil anbefale man får en fremvisning.
Bruger siden: 13 November 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1195
Sendt: 08 Februar 2004 kl. 04:11 | IP-adresse registreret
Jannick-> Fornuftigt tilbud, men villle måske hellere bruge 7.995,00 INKL. lærred på en NY Epson TW10.
Udviklingen i projektor Price/Performance har været eksponentiel de sidste par år, hvilket gør at brugte projektorer sjældent er tilstrækkelig billige i forhold til hvad nye projkektere kan erhverves for.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum