| Sendt: 10 Februar 2004 kl. 12:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle,
Jeg er nysgerrig efter at høre om der er nogen, som har problemer med lyden på deres Philips TV - model 28PW8608?? Vi købte en udstillingsmodel hos Elgiganten i slutningen af nov.2003, hvor jeg fik fjernsynet til 6500,00 mod normalpris på 7995,00 - so far so good! Til min STORE fortrydelse så jeg kun på billedet henne i butikken, og lagde slet ikke mærke til lyden. Der var i forvejen rimelig meget larm i butikken, så jeg havde nok ikke hørt noget alligevel. NÅ - med det samme da vi fik tændt for fjernsynet derhjemme lød fjernsynet mærkeligt. Lyden var skrattende og det brummede hvis jeg skruede lyden op over halv styrke...
Jeg forsøgte at slå kold vand i blodet og kastede mig over min manuel i det tro at det nok bare var noget opsætning, der skulle tilpasses. Philips er udstyret med diverse 'lyd temaer' man kan bruge. Det starter dog altid i standardopsætning. Efter en times tid indså jeg at der ikke var jeg kunne gøre for at forbedre lyden..
Jeg har nu haft fjernsynet til reparation hos Elgiganten 2 gange. Første gang skrev de at de havde 'resonans dæmpet' kabinettet, hvilket jeg ikke kunne høre. Anden gang skrev de at de havde 'adskilt, efterset og afprøvet diverse komponenter samt efterisoleret kabinettet'... Fjernsynet lyder stadig ligeså dårligt som første gang det blev sat til...sukkk..
Er der nogen, som har været ude for samme problem?? og hvad er løsningen på alle vores problemer?? Skal jeg bare forsøge mig med endnu en reparation hos elgiganten (som åbenbart benytter et værksted, der ikke kan lave lyd)??
|