Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 17:45   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Billigt FullHD TV/Monitor (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
dixib
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 November 2008
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 02 Marts 2009 kl. 23:41 | IP-adresse registreret  

Hej alle sammen

Jeg skal til at have fundet mig et nyt fjernsyn, da mit nuværende er ved at stå af. Havde overvejet et Samsung T260HD, da det både skal bruges som fjernsyn og monitor til min computer. Tænkte at dette var fint nok størrelsesmæssigt, da mit gamle er et 28" CRT, men er dog blevet enig med mig selv om, at jeg gerne vil op i mindst 32".

Mine kriterier er, at det skal være mindst 32", FullHD (ikke i forhold til TV brug, men som monitor synes jeg at 1366x768 er for lav en opløsning) og ganske billigt (helst under 5000kr.).

Er der nogen, som har nogle anbefalinger, som overholder dette?
Jeg ved godt, at jeg vil kunne få en betydelig bedre skærm, hvis jeg bruger lidt flere penge, men har desværre ikke så mange af dem, at jeg synes, jeg kan tillade mig at bruge mere på et TV/monitor i forhold til mit brug. Jeg ved også godt, at udvalget i mit prisleje ikke er det største (på hifipriser.dk starter prisen for FullHD fra 32" og op omkring de 4000kr.), men håber alligevel at kunne få nogle anbefalinger.

På forhånd tak.
Til top Vis dixib's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dixib

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes