| Sendt: 07 Marts 2009 kl. 20:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej...
Jeg har lige fået en flat, og vil investere kraftigt i noget ordentligt grej, og faldt over hifi4all... Jeg lægger her min forespørgsel på fjernsyn.
Jeg fandt i Bilka et Sony KWL 40W4500 til 9979,- og slog til, da billedet i mine øjne var godt. Første tvivsspørgsmål er, da jeg søgte på nettet efterfølgende, at man kan få både en Bravida og ikke bravida model. Hvad er forskellen? Dernæst, da jeg så at jeg kunne få samme 100 Hz fjerner for 8500 ved at søge lidt på nettet, ville jeg selvfølgelig hellere købe det istedet. Nu håber jeg ikke jeg ha set forkert, da modellen skulle være full HD, og ikke kun HD-Ready, som der bliver angivet nogle steder... Men overvejede så 46" modellen istedet til små 12000.
Mine kriterier for mit fjernsyn er 100 Hz fjernsyn, FULL HD 1024P, minimum 40" , koste hvad det vil (med forbehold), da jeg også vil have surround og Blu-Ray... For at sætte lidt i perspektiv regner jeg med at bruge ca. 25000 på surround 5.1 inkl. BD...
Links...
BILKA, side 46 KelKoo, de skriver at deres KDL-40W4500 er FULL HD, selvom jeg nogen steder ser det skrevet som HD ready? Nogen idéer? GetMore CineMagic - Mit eget alternativ, også en sony, blot deres 46" til ca. 12000
Se evt. mit post omkring surroundsound anlæg, her...
Håber i vil hjælpe... MVH Thomas
|